αυτοκίνητο & moto

   ΠΡΟΣΟΧΗ: Tι πρέπει να προσέξετε στα λάστιχα όταν βάζετε βενζίνη η πετρέλαιο στο αυτοκίνητό σας 


Τι πρέπει να κάνουμε κάθε φορά που φουλάρουμε το αμάξι με καύσιμο

Οι συμβουλές για τη λειτουργία του αυτοκινήτου και τα μικρά μυστικά του είναι πρακτικά ανεξάντλητα.

Αυτή τη φορά είναι ένα συνεργείο αυτοκινήτων από την Αυστραλία που μοιράζεται ένα tip οικονομίας για τα καύσιμα.

Το SVS Autocare από το Κουίνσλαντ δημοσίευσε στο blog του 1 από τις 10 δικές του συμβουλές για τη φροντίδα του αυτοκινήτου και μας λέει κάπου πως κάθε φορά που γεμίζουμε το αμάξι με βενζίνη, οφείλουμε να ελέγχουμε και την πίεση των ελαστικών. Αφού θα έχουμε διανύσει 300-600  χιλ.

Κι αυτό για να εξασφαλίσουμε πως και τα 4 λάστιχα είναι στο ιδανικό επίπεδο, πετυχαίνοντας έτσι οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου…

------------------------------------------------------------------------------------------------

     Δείτε το πρόγραμμα της formula1 για το 2021


-------------------------


          Δείτε το πρόγραμμα της formula1 για το 2020

  • H Liberty Media ανακοίνωσε τo προκαταρκτικό πρόγραμμα για το 2020. Αναμένονται οι σχετικές τυπικές εγκρίσεις από την FIA και αργότερα οι τοπικές ώρες που θα πραγματοποιούνται τα Grand Prix.
  • Οι πρώτες δοκιμές για τις ομάδες ξεκινούν 19-21 Φεβρουαρίου και 26-28 Φεβρουαρίου. Το πρωτάθλημα ξεκινά 15 Μαρτίου από την Αυστραλία και ολοκληρώνεται στο 29 Νοεμβρίου στο Abu Dhabi.
  • Από τα 22 Grand Prix τα 11 θα πραγματοποιηθούν στην Ευρώπη, 6 στην Ασία, 4 στην Αμερική και 1 στην Αυστραλία. Επιστροφή για το GP Ολλανδίας, νέα προσθήκη το GP Βιετνάμ.
  • Στην ΕΡΤ έως το 2021 οι αγώνες της Formula 1 (την μετάδοση θα έχει παράλληλα και o OTE TV) καθώς και η απευθείας μετάδοση όλου του αγωνιστικού τριημέρου μαζί με τα ελεύθερα και τις κατατακτήριες δοκιμές.
  • GRAND PRIXΤΟΠΟΘΕΣΙΑΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ)/ ΝΙΚΗΤΗΣ
    3AUS_18x12 Αυστραλία (15 Μαρτίου)Μελβούρνη07:10
    bahrain Μπαχρέιν (22 Μαρτίου)Σακχίρ17:10
     Βιετνάμ (5 Απριλίου) Ανόι10:10
    china Κίνα (19 Απριλίου)Σαγκάη (αναβλήθηκε λόγω κορωνοϊού)09:10
     Ολλανδία (3 Μαΐου)Ζάντβουρτ16:10
    espania Ισπανία (10 Μαΐου)Βαρκελώνη16:10
    monaco Μονακό (24 Μαΐου)Μόντε Κάρλο16:10
    Flag_of_Azerbaijan Αζερμπαϊτζάν (7 Ιουνίου)Μπακού15:10
    canada Καναδάς (14 Ιουνίου)Μόντρεαλ21:10
     Γαλλίας (28 Ιουνίου)Λε Καστέλ16:10
    austria Αυστρία (5 Ιουλίου)Σπίλμπεργκ16:10
    3GBR_18x12 Μ. Βρετανία (19 Ιουλίου)Σίλβερστόουν17:10
    hungary Ουγγαρία (2 Αυγούστου)Βουδαπέστη16:10
    belgium Βέλγιο (30 Αυγούστου)Σπα-Φρανκορτσαμπ16:10
    3ITA_18x12 Ιταλία (6 Σεπτεμβρίου)Μόντσα16:10
    singapore Σιγκαπούρη (20 Σεπτεμβρίου)Σιγκαπούρη15:10
    russia Ρωσία (27 Σεπτεμβρίου)Σότσι14:10
    jp Ιαπωνία (11 Οκτωβρίου)Σουζούκα07:10
    us ΗΠΑ (25 Οκτωβρίου)Όστιν21:10
    3MEX_18x12 Μεξικό (1 Νοεμβρίου)Μέξικο Σίτι21:10
    brazil Βραζιλία (15 Νοεμβρίου)Σάο Πάολο19:10
    ae Άμπου Ντάμπι (29 Νοεμβρίου)Γιας Μαρίνα15:10


Οι πρωταθλητές στην Formula 1 Άπο 1950-2019

ΠερίοδοςΟδηγόςΟμάδαΚινητήρας
1950Giuseppe FarinaAlfa RomeoAlfa Romeo
1951Juan Manuel FangioAlfa RomeoAlfa Romeo
1952Alberto AscariFerrariFerrari
1953Alberto AscariFerrariFerrari
1954Juan Manuel FangioMaserati-MercedesMaserati-Mercedes
1955Juan Manuel FangioMercedesMercedes
1956Juan Manuel FangioFerrariFerrari
1957Juan Manuel FangioMaseratiMaserati
1958Mike HawthornFerrariFerrari
1959Jack BrabhamCooperClimax
1960Jack BrabhamCooperClimax
1961Phil HillFerrariFerrari
1962Graham HillBRMBRM
1963Jim ClarkLotusClimax
1964John SurteesFerrariFerrari
1965Jim ClarkLotusClimax
1966Jack BrabhamBrabhamRepco
1967Denny HulmeBrabhamRepco
1968Graham HillLotusFord
1969Jackie StewartMatraFord
1970Jochen RindtLotusFord
1971Jackie StewartTyrrellFord
1972Emerson FittipaldiLotusFord
1973Jackie StewartTyrrellFord
1974Emerson FittipaldiMcLarenFord
1975Niki LaudaFerrariFerrari
1976James HuntMcLarenFord
1977Niki LaudaFerrariFerrari
1978Mario AndrettiLotusFord
1979Jody ScheckterFerrariFerrari
1980Alan JonesWilliamsFord
1981Nelson PiquetBrabhamFord
1982Keke RosbergWilliamsFord
1983Nelson PiquetBrabhamBMW
1984Niki LaudaMcLarenTAG
1985Alain ProstMcLarenTAG
1986Alain ProstMcLarenTAG
1987Nelson PiquetWilliamsHonda
1988Ayrton SennaMcLarenHonda
1989Alain ProstMcLarenHonda
1990Ayrton SennaMcLarenHonda
1991Ayrton SennaMcLarenHonda
1992Nigel MansellWilliamsRenault
1993Alain ProstWilliamsRenault
1994Michael SchumacherBenettonFord
1995Michael SchumacherBenettonRenault
1996Damon HillWilliamsRenault
1997Jacques VilleneuveWilliamsRenault
1998Mika HäkkinenMcLarenMercedes
1999Mika HäkkinenMcLarenMercedes
2000Michael SchumacherFerrariFerrari
2001Michael SchumacherFerrariFerrari
2002Michael SchumacherFerrariFerrari
2003Michael SchumacherFerrariFerrari
2004Michael SchumacherFerrariFerrari
2005Fernando AlonsoRenaultRenault
2006Fernando AlonsoRenaultRenault
2007Kimi RäikkönenFerrariFerrari
2008Lewis HamiltonMcLarenMercedes
2009Jenson ButtonBrawnMercedes
2010Sebastian VettelRed BullRenault
2011Sebastian VettelRed BullRenault
2012Sebastian VettelRed BullRenault
2013Sebastian VettelRed BullRenault
2014Lewis HamiltonMercedesMercedes
2015Lewis HamiltonMercedesMercedes
2016Nico RosbergMercedesMercedes
2017Lewis HamiltonMercedesMercedes
2018Lewis HamiltonMercedesMercedes
2019Lewis HamiltonMercedesMercedes

===========================================


Δείτε το πρόγραμμα της F1 για το 2019


Πρόγραμμα τηλεοπτικών μεταδόσεων ΕΡΤ Sports HD
#F1 2019
Όλοι οι αγώνες θα μεταδοθούν ζωντανά από την #ΕΡΤSPORTS
Αυστραλία
Παρασκευή 15 Μαρτίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 03:00-04:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2 : 07:00-08:30
Σάββατο 16 Μαρτίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 05:00-06:00
· Προκριματικά: 08:00-09:00
Κυριακή 17 Μαρτίου:
· Αγώνας: 07:10
Μπαχρέιν
Παρασκευή 29 Μαρτίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 13:00-14:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 17:00-18-30
Σάββατο 30 Μαρτίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 14:00-15:00
· Προκριματικά: 17:00-18:00
Κυριακή 31 Μαρτίου:
· Αγώνας: 18:10
Κίνα
Παρασκευή 12 Απριλίου
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 05:00-06:30
Ελεύθερες Δοκιμές 2: 09:00-10:30
Σάββατο 13 Απριλίου :
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 06:00-07:00
· Προκριματικά: 09:00-10:00
Κυριακή 14 Απριλίου:
· Αγώνας: 09:10
Αζερμπαϊτζάν
Παρασκευή 26 Απριλίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30
Σάββατο 27 Απριλίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
· Προκριματικά: 16:00-17:00
Κυριακή 28 Απριλίου:
· Αγώνας: 15:10
Ισπανία
Παρασκευή 10 Μαΐου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30
Σάββατο 11 Μαΐου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
· Προκριματικά: 16:00-17:00
Κυριακή 12 Μαΐου:
· Αγώνας: 16:10
Μονακό
Πέμπτη 23 Μαΐου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30
Σάββατο 25 Μαΐου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
· Προκριματικά: 16:00-17:00
Κυριακή 26 Μαΐου:
· Αγώνας: 16:10
Καναδάς
Παρασκευή 7 Ιουνίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 17:00-18:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 21:00-22:30
Σάββατο 8 Ιουνίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 18:00-19:00
· Προκριματικά: 21:00-22:00
Κυριακή 9 Ιουνίου:
· Αγώνας: 21:10
Γαλλία
Παρασκευή 21 Ιουνίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30
Σάββατο 22 Ιουνίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
· Προκριματικά: 16:00-17:00
Κυριακή 23 Ιουνίου:
· Αγώνας: 16:10
Αυστρία
Παρασκευή 28 Ιουνίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30
Σάββατο 29 Ιουνίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
· Προκριματικά: 16:00-17:00
Κυριακή 30 Ιουνίου:
· Αγώνας: 16:10
Μ. Βρετανία
Παρασκευή 12 Ιουλίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30
Σάββατο 13 Ιουλίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
· Προκριματικά: 16:00-17:00
Κυριακή 14 Ιουλίου:
· Αγώνας: 16:10
Γερμανία
Παρασκευή 26 Ιουλίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30
Σάββατο 27 Ιουλίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
· Προκριματικά: 16:00-17:00
Κυριακή 28 Ιουλίου:
· Αγώνας: 16:10
Ουγγαρία
Παρασκευή 2 Αυγούστου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30
Σάββατο 3 Αυγούστου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
· Προκριματικά: 16:00-17:00
Κυριακή 4 Αυγούστου:
· Αγώνας: 16:10
Βέλγιο
Παρασκευή 30 Αυγούστου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30
Σάββατο 31 Αυγούστου
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
· Προκριματικά: 16:00-17:00
Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου:
· Αγώνας: 16:10
Ιταλία
Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30
Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
· Προκριματικά: 16:00-17:00
Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου:
· Αγώνας: 16:10
Σιγκαπούρη
Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 11:30-13:00
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 15:30-17:00
Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
· Προκριματικά: 16:00-17:00
Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου:
· Αγώνας: 15:10
Ρωσία
Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 11:00-12:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 15:00-16:30
Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 12:00-13:00
· Προκριματικά: 15:00-16:00
Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου:
· Αγώνας: 14:10
Ιαπωνία
Παρασκευή 11 Οκτωβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 04:00-05:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 08:00-09:30
Σάββατο 12 Οκτωβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 06:00-07:00
· Προκριματικά: 09:00-10:00
Κυριακή 13 Οκτωβρίου:
· Αγώνας: 08:10
Μεξικό
Παρασκευή 25 Οκτωβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 18:00-19:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 22:00-23:30
Σάββατο 26 Οκτωβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 18:00-19:00
· Προκριματικά: 21:00-22:00
Κυριακή 27 Οκτωβρίου:
· Αγώνας: 21:10
ΗΠΑ
Παρασκευή 1 Νοεμβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 18:00-19:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 22:00-23:30
Σάββατο 2 Νοεμβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 20:00-21:00
· Προκριματικά: 23:00-00:00
Κυριακή 3 Νοεμβρίου:
· Αγώνας: 21:10
Βραζιλία
Παρασκευή 15 Νοεμβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 15:00-16:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 19:00-20:30
Σάββατο 16 Νοεμβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 16:00-17:00
· Προκριματικά: 19:00-20:00
Κυριακή 17 Νοεμβρίου:
· Αγώνας: 19:10
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Παρασκευή 29 Νοεμβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 1: 11:00-12:30
· Ελεύθερες Δοκιμές 2: 15:00-16:30
Σάββατο 30 Νοεμβρίου:
· Ελεύθερες Δοκιμές 3: 12:00-13:00
· Προκριματικά: 15:00-16:00
Κυριακή 1 Δεκεμβρίου:
· Αγώνας: 15:10
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Οι πρωταθλητές στην Formula 1

ΠερίοδοςΟδηγόςΟμάδαΚινητήρας
1950Giuseppe FarinaAlfa RomeoAlfa Romeo
1951Juan Manuel FangioAlfa RomeoAlfa Romeo
1952Alberto AscariFerrariFerrari
1953Alberto AscariFerrariFerrari
1954Juan Manuel FangioMaserati-MercedesMaserati-Mercedes
1955Juan Manuel FangioMercedesMercedes
1956Juan Manuel FangioFerrariFerrari
1957Juan Manuel FangioMaseratiMaserati
1958Mike HawthornFerrariFerrari
1959Jack BrabhamCooperClimax
1960Jack BrabhamCooperClimax
1961Phil HillFerrariFerrari
1962Graham HillBRMBRM
1963Jim ClarkLotusClimax
1964John SurteesFerrariFerrari
1965Jim ClarkLotusClimax
1966Jack BrabhamBrabhamRepco
1967Denny HulmeBrabhamRepco
1968Graham HillLotusFord
1969Jackie StewartMatraFord
1970Jochen RindtLotusFord
1971Jackie StewartTyrrellFord
1972Emerson FittipaldiLotusFord
1973Jackie StewartTyrrellFord
1974Emerson FittipaldiMcLarenFord
1975Niki LaudaFerrariFerrari
1976James HuntMcLarenFord
1977Niki LaudaFerrariFerrari
1978Mario AndrettiLotusFord
1979Jody ScheckterFerrariFerrari
1980Alan JonesWilliamsFord
1981Nelson PiquetBrabhamFord
1982Keke RosbergWilliamsFord
1983Nelson PiquetBrabhamBMW
1984Niki LaudaMcLarenTAG
1985Alain ProstMcLarenTAG
1986Alain ProstMcLarenTAG
1987Nelson PiquetWilliamsHonda
1988Ayrton SennaMcLarenHonda
1989Alain ProstMcLarenHonda
1990Ayrton SennaMcLarenHonda
1991Ayrton SennaMcLarenHonda
1992Nigel MansellWilliamsRenault
1993Alain ProstWilliamsRenault
1994Michael SchumacherBenettonFord
1995Michael SchumacherBenettonRenault
1996Damon HillWilliamsRenault
1997Jacques VilleneuveWilliamsRenault
1998Mika HäkkinenMcLarenMercedes
1999Mika HäkkinenMcLarenMercedes
2000Michael SchumacherFerrariFerrari
2001Michael SchumacherFerrariFerrari
2002Michael SchumacherFerrariFerrari
2003Michael SchumacherFerrariFerrari
2004Michael SchumacherFerrariFerrari
2005Fernando AlonsoRenaultRenault
2006Fernando AlonsoRenaultRenault
2007Kimi RäikkönenFerrariFerrari
2008Lewis HamiltonMcLarenMercedes
2009Jenson ButtonBrawnMercedes
2010Sebastian VettelRed BullRenault
2011Sebastian VettelRed BullRenault
2012Sebastian VettelRed BullRenault
2013Sebastian VettelRed BullRenault
2014Lewis HamiltonMercedesMercedes
2015Lewis HamiltonMercedesMercedes
2016Nico RosbergMercedesMercedes
2017Lewis HamiltonMercedesMercedes
2018Lewis Hamilton               

=========================================


Σε μαγνητοσκόπηση το grand prix της Κίνας στην ΕΡΤΠατήστε για να δείτε την εικόνα

Βρισκόμαστε ήδη στον τρίτο αγώνα του Πρωταθλήματος Formula 1 2018 και ποιος θα φανταζόταν πριν από την αρχή της σεζόν ότι μετά τους δύο πρώτους γύρους σε Αυστραλία και Μπαχρέιν, το σκορ θα ήταν 2-0 υπέρ της Ferrari; Θα μπορέσει άραγε η Mercedes να κάνει το 2-1 στο Γκραν Πρι της Κίνας, σε μια πίστα όπου έχει να χάσει από το 2013; Ή ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα κάνει το χατ-τρικ, κάτι που θα του δώσει ένα σαφές προβάδισμα στη μάχη του φετινού τίτλου; Θα πρέπει να πάμε πίσω στο 1982 και τον Αλέν Προστ για να βρούμε τον τελευταίο οδηγό που κέρδισε τους δύο εναρκτήριους αγώνες και δεν στέφθηκε πρωταθλητής στο τέλος της χρονιάς.
Ο άγνωστος «Χ» της εξίσωσης παραμένει η Red Bull. Στις ελεύθερες δοκιμές του Μπαχρέιν έδειξε ότι, με ρυθμίσεις αγώνα, ήταν μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου αργότερη από τις Ferrari και Mercedes. Ωστόσο, μετά την εγκατάλειψη και των δύο μονοθεσίων της στους τρεις πρώτους γύρους του Γκραν Πρι δεν μπόρεσε να διαπιστώσει και στην πράξη την ταχύτητά της. Θα έχουν άραγε οι «Κόκκινοι Ταύροι» αυτή τη φορά, την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν τις αρετές τους χωρίς προβλήματα;
Μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται να υπάρξει και στη μάχη για τις μεσαίες θέσεις της κατάταξης. Έπειτα από την εκπληκτική της εμφάνιση στο Μπαχρέιν, τα μάτια όλων είναι στραμμένα στη Honda. Χάρη στην τέταρτη θέση του Πιέρ Γκασλί, η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε με την Toro Rosso, μέσα σε δύο μόλις αγώνες, τον καλύτερο τερματισμό της μετά την επιστροφή της στη Formula 1 το 2015 και τρία άκαρπα χρόνια συνεργασίας με τη McLaren. Το ενδιαφέρον του κοινού για να δει αν η Honda θα μπορέσει να επαναλάβει την ίδια καλή επίδοση και στη γρήγορη πίστα της Σαγκάης, θα είναι έντονο.
Η ανοδική φόρμα της Toro Rosso μαζί μ’ αυτήν της Haas αναμένεται να προκαλέσει πονοκεφάλους στις παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου, McLaren και Renault, η κάθε μία από τις οποίες θέλει να καθιερωθεί ως η «καλύτερη» μετά τις τρεις πρώτες δυνάμεις του χώρου.
Το Γκραν Πρι της Κίνας θα μεταδοθεί μαγνητοσκοπημένο την Κυριακή 15 Απριλίου 2018 και ώρα 16:10 από τις συχνότητες της ΕΡΤ2, της ΕΡΤHD και διαδικτυακά από το ert.gr. Στις 15:00 θα προηγηθεί η μαγνητοσκοπημένη μετάδοση των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου.
Στα μικρόφωνα, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου. Καλεσμένοι στο στούντιο, ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, γνωστός και ως «Ιαβέρης jr», καθώς και η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου, Πόπη Παπαμιχαήλ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δείτε με ένα κλικ αν το όχημά σας είναι ανασφάλιστo

Δείτε με ένα κλικ αν το όχημά σας είναι ανασφάλιστο | Newsit.gr

Ένας οδηγός που θα βοηθήσει πολλούς ιδιοκτήτες οχημάτων να διαπιστώσουν αν είναι ανασφάλιστα και να γλιτώσουν την ταλαιπωρία εκδόθηκε από το υπουργείο Μεταφορών. Ο Πληροφοριακός Οδηγός για τα ανασφάλιστα οχήματα έχει τη μορφή συχνών ερωτήσεων – απαντήσεων. Αφορά τους κατόχους οχημάτων, οι οποίοι έλαβαν ειδοποιητήρια ανασφάλιστου οχήματος κατά το διασταυρωτικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στις 06.06.2017. Όμως, αφορά και εκείνους που, ενώ δεν έλαβαν ειδοποιητήρια στο πλαίσιο της πρώτης διασταύρωσης, γνωρίζουν ότι εμπίπτουν σε μια από τις περιπτώσεις που αναφέρονται στον Οδηγό. Αυτοί, θα πρέπει να μεριμνήσουν, ώστε να μην εντοπιστούν ως ανασφάλιστα τα οχήματά τους κατά τους επόμενους διασταυρωτικούς ελέγχους και να πληρώσουν τσουχτερό πρόστιμο.

Ταυτόχρονα όμως, η ηλεκτρονική διασταύρωση που έγινε τον περασμέν Ιούνιο έλυσε πολλά προβλήματα αλλά κατέδειξε και μια σειρά αστοχιών που οφείλονται, τόσο σε εσωτερικές διοικητικές αδυναμίες -που ξεκινούν αρκετά χρόνια πριν–, όσο και στην κακή ενημέρωση ή αμέλεια των πολιτών.
Ένα μήνα μετά την έκδοση του συγκεκριμένου Πληροφοριακού Οδηγού, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων θα διενεργήσει την δεύτερη μεγάλη ηλεκτρονική διασταύρωση, σε ημερομηνία που δεν θα ανακοινωθεί εκ των προτέρων.
Κάθε χρόνο θα γίνονται τουλάχιστον δυο ηλεκτρονικές διασταυρώσεις σε ημερομηνίες που επίσης δεν θα ανακοινώνονται εκ των προτέρων.

Τι αφορούν οι οδηγίες για τα ανασφάλιστα οχήματα

Οι οδηγίες αφορούν τα οχήματα που είναι σε ακινησία,  την οριστική διαγραφή από το Μητρώο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, την μεταβίβαση οχήματος, την κλοπή οχήματος, την ανακύκλωση οχήματος, την μετεγκατάσταση του ιδιοκτήτη στο εξωτερικό, την εξαγωγή οχήματος στο εξωτερικό, κ.α.
Οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για τα οχήματα που εμφανίζονται στο όνομά τους, από το site της ΑΑΔΕ (www.aade.gr). Πηγαίνετε στην κατηγορία: Υπηρεσίες για Πολίτες και στη συνέχεια πατάτε την επιλογή: Τέλη Κυκλοφορίας. Μπαίνετε στη σελίδα: Τέλη Κυκλοφορίας με κωδικούς TAXISnet. Επιλέγετε: Είσοδος στην Εφαρμογή , συνδέεστε με τους προσωπικούς τους κωδικούς. Από τον εμφανιζόμενο πίνακα: Κατάσταση οχημάτων και ειδοποιήσεις τελών κυκλοφορίας, επιλέγετε Κατάσταση Οχημάτων.

Που μπορείτε να δείτε αν το όχημά σας είναι ασφαλισμένο ή ανασφάλιστο

Το Κέντρο Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων, το οποίο συγκεντρώνει σύμφωνα με το νόμο τα στοιχεία των ασφαλισμένων οχημάτων στη χώρα μας, έχει δημιουργήσει ηλεκτρονική εφαρμογή www.hic.gr  που δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα να ελέγξουν άμεσα και εύκολα αν το όχημά τους είναι ασφαλισμένο.
Μέσω αυτής της εφαρμογής www.hic.gr οι πολίτες μπορούν να διαπιστώσουν εάν εμφανίζονται ασφαλισμένοι και να προβούν έγκαιρα σε διορθώσεις τυχόν λαθών στα στοιχεία τους, επικοινωνώντας με την ασφαλιστική τους εταιρία.
=================================================================
Αναλυτικά το πρόγραμμα Formula 1    "2018-19"
Αποτέλεσμα εικόνας για Formula 1
25 Μαρτίου: Αυστραλία – Μελβούρνη
8 Απριλίου: Μπαχρέιν – Σακχίρ 
15 Απριλίου: Κίνα – Σαγκάη
29 Απριλίου: Αζερμπαϊτζάν – Μπακού
13 Μαΐου: Ισπανία – Βαρκελώνη
27 Μαΐου: Μονακό – Μονακό
10 Ιουνίου: Καναδάς – Μόντρεαλ
24 Ιουνίου: Γαλλία – Λε Καστελέ
1 Ιουλίου: Αυστρία – Σπίλμπεργκ
8 Ιουλίου: Μ. Βρετανία – Σίλβερστοουν
22 Ιουλίου: Γερμανία – Χόκενχαϊμ
29 Ιουλίου: Ουγγαρία – Βουδαπέστη
26 Αυγούστου: Βέλγιο – Σπα
2 Σεπτεμβρίου: Ιταλία – Μόντσα
16 Σεπτεμβρίου: Σιγκαπούρη - Μαρίνα Μπέι
30 Σεπτεμβρίου: Ρωσία – Σότσι
7 Οκτωβρίου: Ιαπωνία – Σουζούκα
21 Οκτωβρίου: ΗΠΑ – Ώστιν
28 Οκτωβρίου: Μεξικό - Μέξικο Σίτι
11 Νοεμβρίου: Βραζιλία – Ιντερλάγκος
25 Νοεμβρίου: Άμπου Ντάμπι - Γιας Μαρίνα
=================================================================






Τυχερός στην ατυχία του αποδείχθηκε ο Scott Dixon, που κατάφερε να φύγει περπατώντας μετά από ένα τρομακτικό ατύχημα που προκάλεσε τη διακοπή του θρυλικού αγώνα των 500 Μιλίων της Ινδιανάπολης. Όλα ξεκίνησαν από το λάθος του Ray Howard στην πρώτη στροφή του Brickyard, που είχε ως αποτέλεσμα το μονοθέσιό του να χτυπήσει στις μπαριέρες. Καθώς επέστρεψε ανεξέλεγκτο στην οβάλ διαδρομή, βρέθηκε στο δρόμο του pole man του φετινού αγώνα.

Ο Dixon δεν πρόλαβε να τον αποφύγει και η μεταξύ τους σύγκρουση ήταν σφοδρή αφού η μέση ωριαία ταχύτητα σε αυτόν τον αγώνα είναι αρκετά πάνω από τα 350 χιλιόμετρα την ώρα. Το μονοθέσιο του νικητή του 2008 απογειώθηκε και στη συνέχεια χτύπησε πάνω στον προστατευτικό φράκτη και τις μπαριέρες SAFER.
Παρότι κυριολεκτικά διαλύθηκε, ο Dixon κατάφερε να βγει από ότι απέμεινε από αυτό, χωρίς βοήθεια. Για προληπτικούς λόγους μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας της Ινδιανάπολης όπου αποδείχθηκε πως δεν είχε κάποιο τραυματισμό.
«Χαίρομαι που όλοι είναι καλά. Ήταν σίγουρα μία τρελή πτήση. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Dallara και όλους τους εμπλεκόμενους για τα επίπεδα ασφαλείας που έχουμε σήμερα», είπε ο Dixon.
Δείτε το τρομακτικό ατύχημα του 61 γύρου, σε ένα σημείο όπου την πρωτοπορία είχε ο Fernando Alonso!

-------------------------------------------------------


Έρευνα: Που κατασκευάζεται το αυτοκίνητό σας

Η κάθε μάρκα διατηρεί διάφορες μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων ανά τον κόσμο. 
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε στοιχεία που αφορούν τη χώρα προέλευσης των μοντέλων
 που διατίθενται στην ελληνική αγορά.
Επιμέλεια: Κώστας Φούζας 
Αlfa RomeoΜiTo, Giulietta, Giulia, Stelvio: Ιταλία
AudiA1, Βέλγιο
Α3 HA/SB,  Γερμανία
Α3 CB/SD, Ουγγαρία
Α4, A5, A6, A7, A8, R8: Γερμανία
TT, Ουγγαρία
Q2, Γερμανία
Q3, Ισπανία
Q5, Μεξικό
Q7, Σλοβακία
Bentley, Μεγάλη Βρετανία
ΒΜWΣειρά 1, Σειρά 2, Σειρά 3, Σειρά 4, Σειρά 5, Σειρά 6, Σειρά 7: Γερμανία
Χ1, Γερμανία
Χ3, Χ4, Χ5, Χ6: ΗΠΑ
i models, Γερμανία
Citroen
C1, Tσεχία
C3, C4 Picasso, Berlingo:  Ισπανία
C4, C5, C6: Γαλλία
DS, Γαλλία
Νemo: Τουρκία
DaciaDuster, Sandero, Sandero Stepway, Logan: Ρουμανία
Ferrari, Ιταλία
Fiat500, Πολωνία
500L, Σερβία
500Χ, Ιταλία
124 Spider, Ιαπωνία
Panda, Ιταλία
Punto, Ιταλία
Τipo, Toυρκία
Doblo, Τουρκία
Qubo, Toυρκία
Abarth 595, Πολωνία
Αbarth 124 Spider, Ιαπωνία
FordKa+, Iνδία
Εcosport, Βραζιλια
Fiesta, Γερμανία + Ισπανία
Focus, Γερμανία + Ισπανία
C-Max, Mondeo: Γερμανία
S-Max, Kuga: Βέλγιο
Ηyundaii10, i20: Τουρκία
i30: Tσεχία
Τucson: Τσεχία
Jaguar & Land Rover: Μεγάλη Βρετανία
ΚiaPicanto, Ν. Κορέα
Rio, Cee’d, Sportage: Σλοβακία
JeepCherokee, Grand Cherokee, Compass: HΠΑ
Renegade, Ιταλία
Lamborghini, Iταλία
Lexus, Ιαπωνία

Μercedes & smartA, B, GLA, S, E, C-Coupe, C-Cabrio, GLC, AMG models: Γερμανία
GLE, GLS: ΗΠΑ
CLA: Ουγγαρία
C Sedan: Νότια Αφρική
G-Class: Αυστρία
smart fortwo coupe, smart fortwo cabrio: Γαλλία
smart forfour: Σλοβενία
ΜΙΝΙHatch (F56), Αγγλία + Ολλανδία
5door (F55), Αγγλία
Countryman (F60), Ολλανδία
Clubman (F54), Ολλανδία
Μitsubishi
ΑSX, Ιαπωνία
SPACESTAR, Ταϋλάνδη
L200, Ταϊλάνδη
LANCER, Ιαπωνία
Nissan
Nέο Micra, Γαλλία
Juke, Αγγλία
Pulsar, Ισπανά
Qashqai, Αγγλία
X-Trail, Ιαπωνία
GT-R, Ιαπωνία
370Ζ, Ιαπωνία
Navara, Ισπανία
Evalia, NV200, Ισπανία
NV400, Γαλλία
NV300, Γαλλία
Honda
JAZZ , Ιαπωνία
CIVIC, Αγγλία
C-RV, Aγγλία
H-RV, Μεξικό
RenaultTwingo, Σλοβενία
Οικογένεια Clio: Γαλλία, Τουρκία
Captur, Ισπανία
Megane, Ισπανία
Kadjar, Ισπανία
Scenic, Γαλλία
SEATMii, Tσεχία
Ateca, Σλοβακία
Leon, Ibiza, Toledo, Alhabra: Iσπανία
SkodaCitigo, Σλοβακία
Fabia, Rapid, Octavia: Τσεχία
Superb, Yeti, Kodiaq: Τσεχία
SubaruForester, Outback, XV, Levorg, WRX STI, BRZ: Iαπωνία
SsangYongTivoli, XLV, Rexton, Actyon Sports, Korando, Rodius: N.Koρέα
SuzukiCelerio, Tαϊλάνδη
Ignis, Ιαπωνία
Νέο Swift, Ιαπωνία
Βaleno, Ινδία
SX4 S-Cross, Ουγγαρία
Vitara, Ουγγαρία,
Jimny, Ιαπωνία
ToyotaAygo, Tσεχία
Υaris, Βέλγιο
Auris, Mεγάλη Βρετανία + Τουρκία
Corolla, Hilux: Νότια Αφρική
Prius, RAV4, Land Cruiser: Ιαπωνία
C-HR: Τουρκία
ΟpelAstra Sedan: ΠολωνίαCorsa, Mokka: Ισπανία
ADAM, Insignia, Zafira:  Γερμανία
Αstra, Vivaro: Αγγλία
Peugeot
108, Tσεχία
308, 3008, 407, 5008: Γαλλία
208, Ισπανία
Porsche, Γερμανία
VWUp! : Σλοβακία
Polo : Ισπανία
Golf: Γερμανία
Golf Sportsvan : Γερμανία
Golf Variant : Γερμανία
Beetle: Μεξικό
Scirocco : Πορτογαλία
Touran: Γερμανία
Tiguan: Γερμανία
Passat: Γερμανία
Sharan : Πορτογαλία
Touareg:Σλοβακία

Volvo
V40, V40 CC, S60, V60: Βέλγιο
S90, XC90, XC60, V90 CC: Σουηδια

------------------------------------------------------------------------------


ΕΝΑ ΜΗΝ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΔΟΚΙΜΕΣ Formula 1: Οι ομάδες και οι οδηγοί για το νέο πρωτάθλημα του 2017
 

 Τον Φεβρουάριο ξεκινούν οι δοκιμές για το νέο πρωτάθλημα της Formula 1 και μετά την αποχώρηση της Manor, συμπληρώθηκε η λίστα των ομάδων και των οδηγών για τη νέα σεζόν.

Βεβαίως η μεγαλύτερη αλλαγή, έχει να κάνει με τον Νίκο Ρόσμπεργκ που αποχώρησε από την Formula 1 ως Πρωταθλητής!
Αναλυτικά οι ομάδες και οι οδηγοί για το πρωτάθλημα του 2017:
Mercedes
  • Λιούις Χάμιλτον
  • Βαλτέρι Μπότας
Ferrari
  • Σεμπάστιαν Φέτελ
  • Κίμι Ραϊκόνεν
Red Bull
  • Ντάνιελ Ρικιάρντο
  • Μαξ Φερστάπεν
Williams
  • Φελίπε Μάσα
  • Λανς Στρολ
McLaren
  • Φερνάντο Αλόνσο
  • Στόφελ Φαντόρν
Renault
  • Νίκο Χούλκενμπεργκ
  • Τζόλιον Πάλμερ
Force India
  • Σέρχιο Πέρεζ
  • Εστεμπάν Οκόν
Haas
  • Ρομάν Γκροζάν
  • Κέβιν Μάγκνουσεν
Toro Rosso
  • Κάρλος Σάινθ
  • Ντανιίλ Κβιάτ
Sauber
  • Μάρκους Έρικσον
  • Πασκάλ Βερλάιν


Το πρόγραμμα της F1 για το 2017


Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ανακοίνωσε το πρόγραμμα της επόμενης σεζόν για τη Formula 1, με το καλεντάρι να εξακολουθεί να περιλαμβάνει 21 αγώνες.

Το πρόγραμμα είναι προσωρινό, όπως υπογράμμισε η FIA, καθώς ακόμα δεν έχει δοθεί η τελική έγκριση. Το πρωτάθλημα του 2017 θα κάνει πρεμιέρα στην Αυστραλία, στις 26 Μαρτίου, με την καρό σημαία να πέφτει στο Άμπου Ντάμπι στις 26 Νοεμβρίου.     
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι το Grand Prix της Γερμανίας περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα, παρότι δεν έχει υπογραφεί το συμβόλαιο συμμετοχής στην πίστα του Hockenheim. Επίσης, την επιβεβαίωση αναμένουν τα GP του Καναδά και της Βραζιλίας. 
Σε σχέση με το εφετινό πρόγραμμα, το 2017 θα αλλάξουν θέσεις τα GP της Κίνας και του Μπαχρέιν, όπως και αυτά της Μαλαισίας και της Σινγκαπούρης. Ο δυσκολότερος μήνας για οδηγούς και μηχανικούς είναι ο Ιούλιος, καθώς πρέπει να ταξιδέψουν σε τέσσερις διαφορετικές χώρες για ισάριθμους αγώνες.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του 2017:
26 Μαρτίου – Αυστραλία (Melbourne)
9 Απριλίου – Κίνα (Shanghai)
16 Απριλίου – Μπαχρέιν (Bahrain)
30 Απριλίου – Ρωσία (Sochi)
14 Μαΐου– Ισπανία (Barcelona)
28 Μαΐου – Μονακό (Monte Carlo)
11 Ιουνίου – Καναδάς (Montreal)*
18 Ιουνίου – Αζερμπαϊτζάν (Baku)
2 Ιουλίου – Αυστρία (Spielberg)
9 Ιουλίου – Μεγάλη Βρετανία (Silverstone)
23 Ιουλίου – Ουγγαρία (Budapest)
30 Ιουλίου – Γερμανία (Hockenheim)*
27 Αυγούστου – Βέλγιο (Spa-Francorchamps)
3 Σεπτεμβρίου – Ιταλία (Monza)
17 Σεπτεμβρίου – Μαλαισία (Sepang)
1 Οκτωβρίου - Σιγκαπούρη (Singapore)
8 Οκτωβρίου – Ιαπωνία (Suzuka)
22 Οκτωβρίου – ΗΠΑ (Austin)
5 Νοεμβρίου – Μεξικό (Mexico City)
12 Νοεμβρίου – Βραζιλία (Sao Paulo)*
26 Νοεμβρίου – Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Abu Dhabi)
* Εκκρεμεί επιβεβαίωση
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

Ένας Ελληνικός δρόμος στους 22 πιο επικίνδυνους του κόσμου


Ένας Ελληνικός δρόμος είναι ανάμεσα στους 22 πιο επικίνδυνους
 δρόμους 
στον κόσμο, σύμφωνα με έναν νέο διαδραστικό χάρτη που αποκαλύπτει τα
 σημεία
 του πλανήτη όπου το να οδηγείς είναι εξαιρετικά επικίνδυνο «σπορ».

Πρόκειται για την επαρχιακή οδό που ενώνει τα χωριά Πατιόπουλο και
 Περδικάκι, στην Αιτωλοακαρνανία,που βρέθηκε ανάμεσα στους 22 πιο 
επικίνδυνους δρόμους με βάση την περυσινή έκθεση για την οδική ασφάλεια
του
Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας αλλά και με άλλες πηγές.
Ο κατάλογος καταρτίστηκε από την βρετανική εταιρεία Driving Experiences που
 έλαβε υπόψη διάφορες παραμέτρους, όπως την κατάσταση του οδοστρώματος,
το αν υπάρχουν προστατευτικές μπάρες αλλά και τον αριθμό των ανθρώπων που
έχουν χάσει τη ζωή τους στο συγκεκριμένο δρόμο.
Με κλίμακα από 1 ως το 10, ο πιο επικίνδυνος δρόμος του κόσμου, είναι,
 όπως γράφει η Daily Mail, ο δρόμος North Yungas στη Βολιβία, ο οποίος είναι
 παγκοσμίως γνωστός ως «δρόμος του θανάτου». Έχει βαθμολογηθεί με 10/10 και χαρακτηρίζεται ως ο απόλυτος δρόμος προς την Κόλαση.
Δεύτερος πιο επικίνδυνος είναι ο δρόμος των 12 χιλιομέτρων που διασχίζει το εθνικό πάρκο Fairy Meadows στο Πακιστάν.
Στον κατάλογο είναι επίσης ο παναμερικανικός αυτοκινητόδρομος των 48.000
χιλιομέτρων που ενώνει την Αλάσκα με τη Νότια Αμερική, ο διασιβηριανός
 αυτοκινητόδρομος στη Ρωσία, η λεωφόρος Commonwealth στις Φιλιπίνες, ο δρόμος
 του φαραγγιού Skippers στη Νέα Ζηλανδία και ο «Αυτοκινητόδρομος του
 Θανάτου» (Rodovia de Morte) στη Βραζιλία.
Ο Ελληνικός «δρόμος του θανάτου» βαθμολογήθηκε με 6/10 στο Fear Factor και περιγράφεται ως ένας δρόμος με «ελάχιστη πρόσφυση εξαιτίας χαλαρού
οδοστρώματος»
 και «τεράστιες λακκούβες».
Αναφέρεται επίσης ότι είναι εξαιρετικά στενός σε σημεία επικίνδυνα για πτώση, χωρίς προστατευτικές μπάρες και χωρίς σήμανση.
Ο ίδιος Ελληνικός δρόμος είχε πάρει θέση ανάμεσα στους 10 πιο επικίνδυνους δρόμους και στον κατάλογο του διεθνούς Οργανισμού Για Ασφαλές Ταξίδι.
---------------------------------------------------------------------------------------------------


Σε ΟΤΕ TV και Alpha η Formula 1 το 2014


Εκτός από τον ΟΤΕ TV που έχει όλο το... πακέτο για την Formula 1, Aνακοινώθηκε πως για το 2014, αγώνες θα μεταδοθούν κι από την τηλεόραση του Alpha.

Σε ΟΤΕ TV και Alpha η Formula 1 το 2014

Την επόμενη Κυριακή 16 Μαρτίου, o Alpha θα κάνει την μετάδοση του 1ου αγώνα της χρονιάς, του Grand Prix της Αυστραλίας στις 2 το μεσημέρι, σε μαγνητοσκόπηση. Από πλευράς παρουσιαστών αναμένεται να χρησιμοποιηθούν οι έμπειροι Τάκης Πουρναράκης και Πάνος Σειτανίδης καθώς η γνώση τους πάνω στο αντικείμενο είναι αδιαμφισβήτητη.

Θυμίζουμε βέβαια ότι ο ΟΤΕ TV έχει όλο το πακέτο των αγώνων καθώς θα μεταδώσει όλα τα γκραν πρι ζωντάνα και αποκλειστικά σε εικόνα υψηλής ευκρίνειας (HD), καλύπτοντας live αποκλειστικά όλο το τριήμερο κάθε αγώνα, με τις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές όπως και τις εκδηλώσεις, συνεντεύξεις και όλο το παρσκήνιο των αγώνων, που προβάλονται από τις ειδικές εκπομπές που παρουσιάζει ο Αντρέα Παλομπαρίνι.


Αναλυτικά το καλεντάρι του 2014

16 Μαρτίου: Αυστραλία
30 Μαρτίου: Μαλαισία
6 Απριλίου: Μπαχρέιν
20 Απριλίου: Κίνα
11 Μαΐου: Ισπανία
25 Μαΐου: Μονακό
8 Ιουνίου: Καναδάς
22 Ιουνίου: Αυστρία
6 Ιουλίου: Μεγάλη Βρετανία
20 Ιουλίου: Γερμανία
27 Ιουλίου: Ουγγαρία
24 Αυγούστου: Βέλγιο
7 Σεπτεμβρίου: Ιταλία
21 Σεπτεμβρίου: Σιγκαπούρη
5 Οκτωβρίου: Ιαπωνία
12 Οκτωβρίου: Ρωσία
2 Νοεμβρίου: ΗΠΑ
9 Νοεμβρίου: Βραζιλία
23 Νοεμβρίου: Άμπου Ντάμπι




ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Best Car of the Future In the Making   Korres Project 2 Yassou http://www.youtube.com/watch?v=IcjwScKF6HQ&feature=youtu.be
 Φωτεινές ενδείξεις και κουμπιά που «τρελαίνουν» τους οδηγού


Μάθετε τι σημαίνουν

Κάθε οδηγός έχει αντικρίσει κάποια στιγμή στη ζωή του ένα «περίεργο» σύμβολο ή ένα εξάρτημα ή κουμπί στο αυτοκίνητό του, για το οποίο το μόνο πράγμα που μπορούσε να σκεφτεί ήταν: «Τι στο καλό είναι αυτό τώρα;».

Ανάλογα με την περίσταση, το επόμενο βήμα είναι συνήθως είτε η αναζήτηση του βιβλίου οδηγιών που έχει θαμμένο κάπου μέσα στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου, ή… μια κλήση στην οδική βοήθεια.

Δείτε παρακάτω μερικά «σήματα ή εξαρτήματα» που έφεραν σε δύσκολη θέση κάποιους οδηγούς, και τη σημασία τους, όπως την κατέγραψε ο Patrick George στο Jalopnik.

1) Κουμπί «PTY-CAT» στα Subaru



Τα αρχικά αυτά σημαίνουν «program type» και «category». Το κουμπί αυτό χρησιμεύει για την αναζήτηση στις playlist είτε ανά τύπο προγράμματος είτε ανά κατηγορία.

2) Ένα κουμπί στο φλας μιας μοντέρνας BMW


Το κουμπί με την ένδειξη «BC» χρησιμεύει για «περιήγηση» στον πίνακα οργάνων.

3) Φωτεινή ένδειξη για την πίεση των ελαστικών


Αρκετοί οδηγοί δε γνωρίζουν ότι όταν ανάβει αυτή η φωτεινή ένδειξη, έχει έρθει η ώρα να ελέγξουν την πίεση των ελαστικών τους.

4) Κουμπί « FUNK» στα Volkswagen και Audi 


Μπορεί να το έχετε δει σε παλιά VWs και Audi. «Funk» σημαίνει «ραδιόφωνο» στα γερμανικά.

5) Το κουμπί «Party Mode» στα Toyota


Για εκείνους που… το πάρτι δεν τελειώνει ποτέ, η Toyota φρόντισε ώστε να μην… ξενερώνουν! Τα 4Runner είχαν ένα κουμπί που «ανέβαζε» τα μπάσα και μετέτρεπε το εσωτερικό του αυτοκινήτου σε… ντίσκο!

6) Κουμπί για τα πίσω φώτα ομίχλης


Μπορεί το σήμα να σας φαίνεται… περίεργο, όμως είναι ένα από τα κουμπιά που πρέπει να γνωρίζετε πού βρίσκονται και σε τι χρησιμεύουν, ειδικά αν μένετε σε περιοχή όπου πιάνει ομίχλη.

7) Το «Extra» κουμπί στο Saab 99 Turbo



Οι κατασκευαστές του συγκεκριμένου μοντέλου σκέφτηκαν να βάλουν μία επιπλέον θέση για κουμπί… για οτιδήποτε «extra» θα ήθελε να προσθέσει ενδεχομένως ο οδηγός αργότερα, μετά την αγορά του αυτοκινήτου, π.χ. φώτα ομίχλης.

8) Η φωτεινή ένδειξη που σας «λέει» ότι κάτι «τρέχει» με τη μηχανή


Αυτή είναι η ένδειξη που ο κάθε οδηγός… τρέμει και δεν θέλει να δει. Το αυτοκίνητό σας σάς «λέει» ότι κάτι «τρέχει» με τη μηχανή του. Ίσως έχει έρθει η ώρα να κάνετε μια επίσκεψη στο συνεργείο σας.
«Λύθηκε» το μυστήριο...

«Αντίκα» το «ξεχασμένο» αυτοκίνητο στο πάρκινγκ της Βουλής

Φωτ. αρχείου

  • Ακόμη και στο πάρκινγκ της Βουλής υπήρχε ΙΧ με πλαστές πινακίδες

Ανήκε στον πρώην βουλευτή του ΛΑΟΣ, Κώστα Αϊβαλιώτη

Δεν τίθεται θέμα αυτοκινήτου με πλαστές πινακίδες στο πάρκινγκ της Βουλής, όπως κατήγγειλε νωρίτερα η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Μαρίνα Χρυσοβελώνη.

Όπως πληροφορείται το pantaanthropos.blogspot.gr το «επίμαχο» όχημα στο πάρκινγκ της Βουλής, ήταν ένα αυτοκίνητο-«αντίκα», το οποίο έφερε και τις ανάλογες χαρακτηριστικές κίτρινες πινακίδες, με την ένδειξη «Ι.Ο.» (Ιστορικό Όχημα).

Σύμφωνα με το γραφείο του προέδρου της Βουλής, Βαγγέλη Μεϊμαράκη, το αυτοκίνητο ανήκε στον πρώην βουλευτή του ΛΑΟΣ, Κώστα Αϊβαλιώτη, ο οποίος και το είχε «ξεχάσει» στο πάρκινγκ του ελληνικού Κοινοβουλίου...
ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΑΦΟΙ Ο.Ε.
Λ.ΑΜΦΙΘΕΑΣ 154 Π. ΦΑΛΗΡΟ
210 9847596   9826789  arvanitakimaria@hotmail.com

ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΑΦΟΙ Ο.Ε. - Μεταχειρισμένα στο Autotriti

Κριτήρια:
Επιλέχθηκαν 7 αγγελίες
Ταξινόμηση: 
JAGUAR MKII, 1975
JAGUAR MKII XJ SYLEKTIKO OLA ORIGINAL, '75
4200 cc, ΛΑΔΙ, ηλ. παράθ., full extra, δερμ. καθίσματα, Αυτόματο,
Περισσότερα »Τηλ. 210 9847596 Αθήνα 
FERRARI MODENA, € 42.000 2001
FERRARI MODENA '01 - € 42.000
3600 cc, 32000 χλμ., 400 bhp, ΓΚΡΙ, clima, κεντρ. κλείδ., ζάντες αλουμ., μεταλ. χρώμα, full extra carbon stradale, δερμ. / bucket καθίσματα, ηλεκτρ. οροφή, 18''ζάντες, Cabrio,
Περισσότερα »Τηλ. 210 9847596 Αθήνα 
JEEP CHEROKEE, € 4.900 2002
JEEP CHEROKEE '02 - € 4.900
2400 cc, 80000 χλμ., 140 bhp, ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ, abs, αερόσ. οδηγ., α / c, υδρ. τιμόνι, ηλ. παράθ., ηλ. καθρ., κεντρ. κλείδ., immobil., cd, ζάντες αλουμ., full extra, δερμ. καθίσματα,
Περισσότερα »Τηλ. 210 9847596 Αθήνα 
LOTUS ESPRIT, 1993
LOTUS ESPRIT TURBO, '93
2000 cc, Α / C, full extra, Αρ. κατάσταση, δερμ. καθίσματα, γυάλ. οροφή,
Περισσότερα »Τηλ. 210 9847596 Αθήνα 
FORD FIESTA, € 3.000 2006
FORD FIESTA ST, '06 - € 3.000
2000 cc, 7500 χλμ., MΠΛΕ, ABS, clima, υδρ. τιμόνι, ηλ. παράθ., κεντρ. κλείδ., immobil., ζάντες αλουμ., Τζάμια φιμέ, Τιμόνι πολ. χρήσ., μετρητοίς,
Περισσότερα »Τηλ. 210 9847596 Αθήνα 
NISSAN MAXIMA, € 3.500 2001
NISSAN MAXIMA QX V6, '01 - € 3.500
2000 cc, 100000 χλμ., ΜΠΕΖ, A / C, υδρ. τιμόνι, ηλ. παράθ., ηλ. καθρ., immobil., CD, θερμ. / δερμ. καθίσματα,
Περισσότερα »Τηλ. 210 9847596 Αθήνα 
SAAB 900, € 3.300 1997
SAAB 900 S, '97 - € 3.300
2000 cc, 100000 χλμ., ΜΑΥΡΟ, Α / C, υδρ. τιμόνι, ηλ. παράθ., immobil., CD, ζάντες αλουμ., 2 airbags, ΜΕΤΡΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ, ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΕΛΗ!,
Περισσότερα »Τηλ. 210 9847596 Αθήνα

10 εντολές οικονομικής οδήγησης
Ημερομηνία: 11/05/2013 11:04:08
10 εντολές οικονομικής οδήγησης

10 εντολές οικονομικής οδήγησης

Με τα καύσιμα και κυρίως τη βενζίνη να έχει φτάσει στα ύψη καλό είναι να γνωρίζουμε κάποιους βασικούς κανόνες για να επιτύχουμε χαμηλότερη κατανάλωση κατά συνέπεια να εξοικονομήσουμε χρήματα στις καθημερινές μας μετακινήσεις. Οι... 10 εντολές που δίνει...
  • 10 εντολές οικονομικής οδήγησης
  • 10 εντολές οικονομικής οδήγησης
Με τα καύσιμα και κυρίως τη βενζίνη να έχει φτάσει στα ύψη καλό είναι να γνωρίζουμε κάποιους βασικούς κανόνες για να επιτύχουμε χαμηλότερη κατανάλωση κατά συνέπεια να εξοικονομήσουμε χρήματα στις καθημερινές μας μετακινήσεις. Οι 10 «εντολές» που δίνει το autogreeknews.gr είναι απλές, χωρίς να χρειάζονται ειδικές γνώσεις και καλό είναι να τηρούνται όχι μόνο για την προστασία της τσέπης μας αλλά και του περιβάλλοντος, καθώς έτσι εκπέμπονται και λιγότερα καυσαέρια στην επιβαρυμένη με ρύπους ατμόσφαιρα. 
Δείτε ακόμα εδώ: Μέτρηση κατανάλωσης καυσίμου 
1. Ροπή του κινητήρα στις κατάλληλες στροφές
Πολύ σημαντικό είναι να γνωρίζουμε τις στροφές που αποδίδεται η ροπή του κινητήρα έτσι ώστε να επιταχύνει το αυτοκίνητο χωρίς να πιέζεται το μοτέρ σε υψηλές στροφές. Συνήθως γύρω στις 2.500 με 3.000 σ.α.λ. οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες βενζίνης και στις 2.000-2.500 σ.α.λ. οι turbo και οι ντίζελ έχουν αρκετή ροπή.
2. Αποφυγή άσκοπων επιταχύνσεων
Η κατανάλωση του κινητήρα αυξάνεται κατακόρυφα αν πατάμε το πεντάλ του γκαζιού βαθιά χωρίς λόγο (π.χ. όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο ή όταν ξεκινάει από το φανάρι), αφού το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η φθορά του μοτέρ, ειδικά όταν είναι κρύο. Σε αυτή την περίπτωση η εκκίνηση του αυτοκινήτου πρέπει να γίνεται ομαλά και στρωτά μέχρι ο κινητήρας να αρχίσει να ανεβάζει θερμοκρασία.
3. Σωστές πιέσεις των ελαστικών
Τουλάχιστον μια φορά το μήνα καλό είναι να ελέγχουμε τις πιέσεις των ελαστικών, οι οποίες συνήθως αναγράφονται στο καπάκι του στομίου της βενζίνης ή στο πλαίσιο της πόρτας του οδηγού. Οι αυξομειώσεις της θερμοκρασίας του περιβάλλοντος αλλά και το πέρασμα του αυτοκινήτου από μεγάλες λακκούβες συνήθως προκαλούν απώλεια πίεσης του αέρα.
4. Στρωτή οδήγηση
Οι άσκοπες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις αυξάνουν και αυτές με την σειρά τους την κατανάλωση. Ξεκινάμε πάντα στρωτά αλλάζοντας «μαλακά» τις ταχύτητες έτσι ώστε να μην φθείρεται το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και ο δίσκος συμπλέκτη, ενώ όταν βλέπουμε από μακριά το φανάρι να έχει ανάψει κόκκινο ή σταματημένα αυτοκίνητα αφήνουμε το πεντάλ του γκαζιού με ταχύτητα και δεν επιβραδύνουμε απότομα στα τελευταία μέτρα.
5. Air condition με κλειστά παράθυρα
Όταν ανοίγουμε τα παράθυρα του αυτοκινήτου αυξάνεται η αεροδυναμική του αντίσταση, οπότε αυξάνεται με την σειρά της και η κατανάλωση, ειδικά στις πιο υψηλές ταχύτητες. Όταν λειτουργεί το air condition δεν υπάρχει λόγος να έχουμε ανοιχτό παράθυρο. Το καλοκαίρι καλό είναι να μην επιλέγουμε την χαμηλότερη σκάλα στο air condition, ενώ στα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό κλιματισμό μια καλή θερμοκρασία είναι οι 23 βαθμοί, γιατί έτσι δεν πιέζεται πολύ το σύστημα του κλιματισμού και άρα επιβαρύνει λιγότερο την κατανάλωση καυσίμου.   
6. Σταθερή μέση ταχύτητα κίνησης
Όταν βρισκόμαστε σε ανοιχτό δρόμο πετυχαίνουμε μεγάλη οικονομία στο καύσιμο σε ταχύτητες της τάξεως των 100-120 χλμ./ώρα και φυσικά με επιλεγμένη τη μεγαλύτερη ταχύτητα. Σε πολύ υψηλές ταχύτητες αυξάνεται κατακόρυφα η κατανάλωση, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις πολύ χαμηλές ταχύτητες με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο γιατί ο κινητήρας «ζορίζεται» να διατηρήσει την επιθυμητή ταχύτητα και δεν κάνει καλή καύση.
7. Τακτική συντήρηση του αυτοκινήτου
Ποτέ δεν πρέπει να παραβλέπουμε τα τακτικά διαστήματα service γιατί αν δεν αλλάζουμε τα λάδια όταν πρέπει, τα μπουζί, τα φίλτρα κ.ο.κ. επιβαρύνεται η απόδοση του κινητήρα και αυξάνεται η κατανάλωση μαζί με πιθανότητα πρόκλησης κάποιας βλάβης.
8. Όχι περιττά βάρη στο αυτοκίνητο
Μετά από ένα ταξίδι όπου έχουμε φορτώσει ολόκληρο το νοικοκυριό από το σπίτι στο πορτ μπαγκάζ αλλά και στην σχάρα, αυτή πρέπει πάντοτε να αφαιρείται όταν δεν χρησιμοποιείται για τον απλό λόγο ότι αυξάνεται η αεροδυναμική αντίσταση, ενώ προκαλούνται και ενοχλητικοί στροβιλισμοί του αέρα στην οροφή. Το ίδιο ισχύει και για ξεχασμένα αντικείμενα στο πορτ μπαγκάζ ή εργαλεία που αυξάνουν το βάρος του οχήματος, ενώ προκαλούν και ενοχλητικούς θορύβους.
9. Σωστή επιλογή ταχύτητας
Όταν κινούμαστε σε ανοιχτούς δρόμους και υπάρχει κατηφορικό τμήμα επιλέγουμε πάντα τη μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο και ποτέ νεκρά ταχύτητα, γιατί με τη νεκρά ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί και αντλεί ενέργεια, ενώ με επιλεγμένη ταχύτητα σταματάει η παροχή καυσίμου (στα πιο σύγχρονης τεχνολογίας μοτέρ). Επίσης, όταν βλέπουμε π.χ. ότι έχει ανάψει κόκκινο φανάρι πάλι δεν βάζουμε νεκρά αλλά διατηρούμε την επιλεγμένη ταχύτητα ή κατεβάζουμε κάποια σχέση για να επιβραδύνει το αυτοκίνητο πιο γρήγορα χωρίς να καταπονούμε τα φρένα. 
10. Επιλογή του κατάλληλου καυσίμου και όχι πάντα του φθηνότερου
Η φθηνότερη βενζίνη ή πετρέλαιο δεν μας βγάζουν πάντα κερδισμένους. Ένα πιο ενισχυμένο καύσιμο με πρόσθετα και όχι απαραίτητα με περισσότερα οκτάνια ή κετάνια, μπορεί να στοιχίζει λίγα λεπτά του ευρώ παραπάνω, αλλά λόγω καλύτερης καύσης μπορεί να αυξήσει την αυτονομία βγάζοντάς μας κερδισμένους συν του ότι ο κινητήρας συντηρείται και αποδίδει καλύτερα. 

Μέτρηση κατανάλωσης καυσίμου
Ημερομηνία: 11/04/2013 17:29:50
Μέτρηση κατανάλωσης καυσίμου

Μέτρηση κατανάλωσης καυσίμου

Ο υπολογισμός της μέτρησης κατανάλωσης του καυσίμου που καίει ο κινητήρας του αυτοκινήτου μας είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία, χωρίς να απαιτείται καμία απολύτως ειδική γνώση. Ακόμα και αν το αυτοκίνητο που έχουμε στην κατοχή μας διαθέτει υπολογιστή...
  • Μέτρηση κατανάλωσης καυσίμου
Ο υπολογισμός της μέτρησης κατανάλωσης του καυσίμου που καίει ο κινητήρας του αυτοκινήτου μας είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία, χωρίς να απαιτείται καμία απολύτως ειδική γνώση. Ακόμα και αν το αυτοκίνητο που έχουμε στην κατοχή μας διαθέτει υπολογιστή ταξιδίου, που αναγράφει τη μεικτή κατανάλωση, καλό είναι να κάνουμε μία ρεαλιστική μέτρηση για να δούμε τι πραγματικά ισχύει.
Η διαδικασία της μέτρησης της κατανάλωσης γίνεται ως εξής:
  1. Γεμίστε με καύσιμο το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μέχρι να φουλάρει πλήρως.
  2. Μηδενίστε το μερικό χιλιομετρητή.
  3. Διανύστε το λιγότερο 200-300 χιλιόμετρα ή και περισσότερα και ξαναγεμίστε με καύσιμο.
  4. Διαιρέστε τα λίτρα καυσίμου που φουλάρατε με τα χιλιόμετρα που έχετε διανύσει και πολλαπλασιάστε x100. Το αποτέλεσμα δείχνει λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Παράδειγμα: Έστω ότι η αντλία έδειξε 25 λίτρα καυσίμου και ο μερικός χιλιομετρητής έχει γράψει 320 χιλιόμετρα: 25 λτ. / 320 χλμ. x 100 = 7,8 λτ./100 χλμ.  





Το αγωνιστικό πρόγραμμα της F1 για το 2013

Αναλυτικά το πρόγραμμα
1.Αυστραλία «Albert Park» 15-17 Μαρτίου
2. Μαλαισία (Sepang) 22-24 Μαρτίου
3. Κίνα (Shanghai) 12-14 Απριλίου
4. Μπαχρέιν (BIC) 19-21 Απριλίου
5. Ισπανία (Catalunya) 10-12 Μαΐου
6. Μονακό (Monaco) 23-26 Μαΐου
7. Καναδάς (Gilles Villeneuve) 7-9 Ιουνίου
8. Βρετανία (Silverstone) 28-30 Ιουνίου
9. Γερμανία (Nürburgring) 5-7 Ιουλίου
------------------------------------------
10. Ουγγαρία (Hungaroring) 26-28 Ιουλίου          
11. Βέλγιο (Spa) 23-25 Αυγούστου
12. Ιταλία (Monza) 6-8 Σεπτεμβρίου
13. Σιγκαπούρη (Singapore) 20-22 Σεπτεμβρίου
14. Κορέα (KIC) 4-6 Οκτωβρίου
15. Ιαπωνία (Suzuka) 11-13 Οκτωβρίου
16. Ινδία (Δελχί) 25-27 Οκτωβρίου
17. Αμπού Ντάμπι (Yas Marina) 1-3 Νοεμβρίου
18. ΗΠΑ (Austin)  15-17 Νοεμβρίου
19. Βραζιλία (Interlagos) 22-24 Νοεμβρίου