ΠΡΟΣΟΧΗ: Tι πρέπει να προσέξετε στα λάστιχα όταν βάζετε βενζίνη η πετρέλαιο στο αυτοκίνητό σας
Τι πρέπει να κάνουμε κάθε φορά που φουλάρουμε το αμάξι με καύσιμο
Οι συμβουλές για τη λειτουργία του αυτοκινήτου και τα μικρά μυστικά του είναι πρακτικά ανεξάντλητα.
Αυτή τη φορά είναι ένα συνεργείο αυτοκινήτων από την Αυστραλία που μοιράζεται ένα tip οικονομίας για τα καύσιμα.
Το SVS Autocare από το Κουίνσλαντ δημοσίευσε στο blog του 1 από τις 10 δικές του συμβουλές για τη φροντίδα του αυτοκινήτου και μας λέει κάπου πως κάθε φορά που γεμίζουμε το αμάξι με βενζίνη, οφείλουμε να ελέγχουμε και την πίεση των ελαστικών. Αφού θα έχουμε διανύσει 300-600 χιλ.
Κι αυτό για να εξασφαλίσουμε πως και τα 4 λάστιχα είναι στο ιδανικό επίπεδο, πετυχαίνοντας έτσι οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου…
------------------------------------------------------------------------------------------------
Δείτε το πρόγραμμα της formula1 για το 2021
Δείτε το πρόγραμμα της formula1 για το 2020
- H Liberty Media ανακοίνωσε τo προκαταρκτικό πρόγραμμα για το 2020. Αναμένονται οι σχετικές τυπικές εγκρίσεις από την FIA και αργότερα οι τοπικές ώρες που θα πραγματοποιούνται τα Grand Prix.
- Οι πρώτες δοκιμές για τις ομάδες ξεκινούν 19-21 Φεβρουαρίου και 26-28 Φεβρουαρίου. Το πρωτάθλημα ξεκινά 15 Μαρτίου από την Αυστραλία και ολοκληρώνεται στο 29 Νοεμβρίου στο Abu Dhabi.
- Από τα 22 Grand Prix τα 11 θα πραγματοποιηθούν στην Ευρώπη, 6 στην Ασία, 4 στην Αμερική και 1 στην Αυστραλία. Επιστροφή για το GP Ολλανδίας, νέα προσθήκη το GP Βιετνάμ.
- Στην ΕΡΤ έως το 2021 οι αγώνες της Formula 1 (την μετάδοση θα έχει παράλληλα και o OTE TV) καθώς και η απευθείας μετάδοση όλου του αγωνιστικού τριημέρου μαζί με τα ελεύθερα και τις κατατακτήριες δοκιμές.
GRAND PRIX ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ)/ ΝΙΚΗΤΗΣ Αυστραλία (15 Μαρτίου) Μελβούρνη 07:10 Μπαχρέιν (22 Μαρτίου) Σακχίρ 17:10 Βιετνάμ (5 Απριλίου) Ανόι 10:10 Κίνα (19 Απριλίου) Σαγκάη (αναβλήθηκε λόγω κορωνοϊού) 09:10 Ολλανδία (3 Μαΐου) Ζάντβουρτ 16:10 Ισπανία (10 Μαΐου) Βαρκελώνη 16:10 Μονακό (24 Μαΐου) Μόντε Κάρλο 16:10 Αζερμπαϊτζάν (7 Ιουνίου) Μπακού 15:10 Καναδάς (14 Ιουνίου) Μόντρεαλ 21:10 Γαλλίας (28 Ιουνίου) Λε Καστέλ 16:10 Αυστρία (5 Ιουλίου) Σπίλμπεργκ 16:10 Μ. Βρετανία (19 Ιουλίου) Σίλβερστόουν 17:10 Ουγγαρία (2 Αυγούστου) Βουδαπέστη 16:10 Βέλγιο (30 Αυγούστου) Σπα-Φρανκορτσαμπ 16:10 Ιταλία (6 Σεπτεμβρίου) Μόντσα 16:10 Σιγκαπούρη (20 Σεπτεμβρίου) Σιγκαπούρη 15:10 Ρωσία (27 Σεπτεμβρίου) Σότσι 14:10 Ιαπωνία (11 Οκτωβρίου) Σουζούκα 07:10 ΗΠΑ (25 Οκτωβρίου) Όστιν 21:10 Μεξικό (1 Νοεμβρίου) Μέξικο Σίτι 21:10 Βραζιλία (15 Νοεμβρίου) Σάο Πάολο 19:10 Άμπου Ντάμπι (29 Νοεμβρίου) Γιας Μαρίνα 15:10
Οι πρωταθλητές στην Formula 1 Άπο 1950-2019
Περίοδος | Οδηγός | Ομάδα | Κινητήρας |
1950 | Giuseppe Farina | Alfa Romeo | Alfa Romeo |
1951 | Juan Manuel Fangio | Alfa Romeo | Alfa Romeo |
1952 | Alberto Ascari | Ferrari | Ferrari |
1953 | Alberto Ascari | Ferrari | Ferrari |
1954 | Juan Manuel Fangio | Maserati-Mercedes | Maserati-Mercedes |
1955 | Juan Manuel Fangio | Mercedes | Mercedes |
1956 | Juan Manuel Fangio | Ferrari | Ferrari |
1957 | Juan Manuel Fangio | Maserati | Maserati |
1958 | Mike Hawthorn | Ferrari | Ferrari |
1959 | Jack Brabham | Cooper | Climax |
1960 | Jack Brabham | Cooper | Climax |
1961 | Phil Hill | Ferrari | Ferrari |
1962 | Graham Hill | BRM | BRM |
1963 | Jim Clark | Lotus | Climax |
1964 | John Surtees | Ferrari | Ferrari |
1965 | Jim Clark | Lotus | Climax |
1966 | Jack Brabham | Brabham | Repco |
1967 | Denny Hulme | Brabham | Repco |
1968 | Graham Hill | Lotus | Ford |
1969 | Jackie Stewart | Matra | Ford |
1970 | Jochen Rindt | Lotus | Ford |
1971 | Jackie Stewart | Tyrrell | Ford |
1972 | Emerson Fittipaldi | Lotus | Ford |
1973 | Jackie Stewart | Tyrrell | Ford |
1974 | Emerson Fittipaldi | McLaren | Ford |
1975 | Niki Lauda | Ferrari | Ferrari |
1976 | James Hunt | McLaren | Ford |
1977 | Niki Lauda | Ferrari | Ferrari |
1978 | Mario Andretti | Lotus | Ford |
1979 | Jody Scheckter | Ferrari | Ferrari |
1980 | Alan Jones | Williams | Ford |
1981 | Nelson Piquet | Brabham | Ford |
1982 | Keke Rosberg | Williams | Ford |
1983 | Nelson Piquet | Brabham | BMW |
1984 | Niki Lauda | McLaren | TAG |
1985 | Alain Prost | McLaren | TAG |
1986 | Alain Prost | McLaren | TAG |
1987 | Nelson Piquet | Williams | Honda |
1988 | Ayrton Senna | McLaren | Honda |
1989 | Alain Prost | McLaren | Honda |
1990 | Ayrton Senna | McLaren | Honda |
1991 | Ayrton Senna | McLaren | Honda |
1992 | Nigel Mansell | Williams | Renault |
1993 | Alain Prost | Williams | Renault |
1994 | Michael Schumacher | Benetton | Ford |
1995 | Michael Schumacher | Benetton | Renault |
1996 | Damon Hill | Williams | Renault |
1997 | Jacques Villeneuve | Williams | Renault |
1998 | Mika Häkkinen | McLaren | Mercedes |
1999 | Mika Häkkinen | McLaren | Mercedes |
2000 | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
2001 | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
2002 | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
2003 | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
2004 | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
2005 | Fernando Alonso | Renault | Renault |
2006 | Fernando Alonso | Renault | Renault |
2007 | Kimi Räikkönen | Ferrari | Ferrari |
2008 | Lewis Hamilton | McLaren | Mercedes |
2009 | Jenson Button | Brawn | Mercedes |
2010 | Sebastian Vettel | Red Bull | Renault |
2011 | Sebastian Vettel | Red Bull | Renault |
2012 | Sebastian Vettel | Red Bull | Renault |
2013 | Sebastian Vettel | Red Bull | Renault |
2014 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes |
2015 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes |
2016 | Nico Rosberg | Mercedes | Mercedes |
2017 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes |
2018 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes |
2019 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes |
===========================================
Δείτε το πρόγραμμα της F1 για το 2019
#F1 2019
Οι πρωταθλητές στην Formula 1
Περίοδος Οδηγός Ομάδα Κινητήρας
1950 Giuseppe Farina Alfa Romeo Alfa Romeo
1951 Juan Manuel Fangio Alfa Romeo Alfa Romeo
1952 Alberto Ascari Ferrari Ferrari
1953 Alberto Ascari Ferrari Ferrari
1954 Juan Manuel Fangio Maserati-Mercedes Maserati-Mercedes
1955 Juan Manuel Fangio Mercedes Mercedes
1956 Juan Manuel Fangio Ferrari Ferrari
1957 Juan Manuel Fangio Maserati Maserati
1958 Mike Hawthorn Ferrari Ferrari
1959 Jack Brabham Cooper Climax
1960 Jack Brabham Cooper Climax
1961 Phil Hill Ferrari Ferrari
1962 Graham Hill BRM BRM
1963 Jim Clark Lotus Climax
1964 John Surtees Ferrari Ferrari
1965 Jim Clark Lotus Climax
1966 Jack Brabham Brabham Repco
1967 Denny Hulme Brabham Repco
1968 Graham Hill Lotus Ford
1969 Jackie Stewart Matra Ford
1970 Jochen Rindt Lotus Ford
1971 Jackie Stewart Tyrrell Ford
1972 Emerson Fittipaldi Lotus Ford
1973 Jackie Stewart Tyrrell Ford
1974 Emerson Fittipaldi McLaren Ford
1975 Niki Lauda Ferrari Ferrari
1976 James Hunt McLaren Ford
1977 Niki Lauda Ferrari Ferrari
1978 Mario Andretti Lotus Ford
1979 Jody Scheckter Ferrari Ferrari
1980 Alan Jones Williams Ford
1981 Nelson Piquet Brabham Ford
1982 Keke Rosberg Williams Ford
1983 Nelson Piquet Brabham BMW
1984 Niki Lauda McLaren TAG
1985 Alain Prost McLaren TAG
1986 Alain Prost McLaren TAG
1987 Nelson Piquet Williams Honda
1988 Ayrton Senna McLaren Honda
1989 Alain Prost McLaren Honda
1990 Ayrton Senna McLaren Honda
1991 Ayrton Senna McLaren Honda
1992 Nigel Mansell Williams Renault
1993 Alain Prost Williams Renault
1994 Michael Schumacher Benetton Ford
1995 Michael Schumacher Benetton Renault
1996 Damon Hill Williams Renault
1997 Jacques Villeneuve Williams Renault
1998 Mika Häkkinen McLaren Mercedes
1999 Mika Häkkinen McLaren Mercedes
2000 Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2001 Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2002 Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2003 Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2004 Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2005 Fernando Alonso Renault Renault
2006 Fernando Alonso Renault Renault
2007 Kimi Räikkönen Ferrari Ferrari
2008 Lewis Hamilton McLaren Mercedes
2009 Jenson Button Brawn Mercedes
2010 Sebastian Vettel Red Bull Renault
2011 Sebastian Vettel Red Bull Renault
2012 Sebastian Vettel Red Bull Renault
2013 Sebastian Vettel Red Bull Renault
2014 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes
2015 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes
2016 Nico Rosberg Mercedes Mercedes
2017 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes
2018 Lewis Hamilton
Περίοδος | Οδηγός | Ομάδα | Κινητήρας |
1950 | Giuseppe Farina | Alfa Romeo | Alfa Romeo |
1951 | Juan Manuel Fangio | Alfa Romeo | Alfa Romeo |
1952 | Alberto Ascari | Ferrari | Ferrari |
1953 | Alberto Ascari | Ferrari | Ferrari |
1954 | Juan Manuel Fangio | Maserati-Mercedes | Maserati-Mercedes |
1955 | Juan Manuel Fangio | Mercedes | Mercedes |
1956 | Juan Manuel Fangio | Ferrari | Ferrari |
1957 | Juan Manuel Fangio | Maserati | Maserati |
1958 | Mike Hawthorn | Ferrari | Ferrari |
1959 | Jack Brabham | Cooper | Climax |
1960 | Jack Brabham | Cooper | Climax |
1961 | Phil Hill | Ferrari | Ferrari |
1962 | Graham Hill | BRM | BRM |
1963 | Jim Clark | Lotus | Climax |
1964 | John Surtees | Ferrari | Ferrari |
1965 | Jim Clark | Lotus | Climax |
1966 | Jack Brabham | Brabham | Repco |
1967 | Denny Hulme | Brabham | Repco |
1968 | Graham Hill | Lotus | Ford |
1969 | Jackie Stewart | Matra | Ford |
1970 | Jochen Rindt | Lotus | Ford |
1971 | Jackie Stewart | Tyrrell | Ford |
1972 | Emerson Fittipaldi | Lotus | Ford |
1973 | Jackie Stewart | Tyrrell | Ford |
1974 | Emerson Fittipaldi | McLaren | Ford |
1975 | Niki Lauda | Ferrari | Ferrari |
1976 | James Hunt | McLaren | Ford |
1977 | Niki Lauda | Ferrari | Ferrari |
1978 | Mario Andretti | Lotus | Ford |
1979 | Jody Scheckter | Ferrari | Ferrari |
1980 | Alan Jones | Williams | Ford |
1981 | Nelson Piquet | Brabham | Ford |
1982 | Keke Rosberg | Williams | Ford |
1983 | Nelson Piquet | Brabham | BMW |
1984 | Niki Lauda | McLaren | TAG |
1985 | Alain Prost | McLaren | TAG |
1986 | Alain Prost | McLaren | TAG |
1987 | Nelson Piquet | Williams | Honda |
1988 | Ayrton Senna | McLaren | Honda |
1989 | Alain Prost | McLaren | Honda |
1990 | Ayrton Senna | McLaren | Honda |
1991 | Ayrton Senna | McLaren | Honda |
1992 | Nigel Mansell | Williams | Renault |
1993 | Alain Prost | Williams | Renault |
1994 | Michael Schumacher | Benetton | Ford |
1995 | Michael Schumacher | Benetton | Renault |
1996 | Damon Hill | Williams | Renault |
1997 | Jacques Villeneuve | Williams | Renault |
1998 | Mika Häkkinen | McLaren | Mercedes |
1999 | Mika Häkkinen | McLaren | Mercedes |
2000 | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
2001 | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
2002 | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
2003 | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
2004 | Michael Schumacher | Ferrari | Ferrari |
2005 | Fernando Alonso | Renault | Renault |
2006 | Fernando Alonso | Renault | Renault |
2007 | Kimi Räikkönen | Ferrari | Ferrari |
2008 | Lewis Hamilton | McLaren | Mercedes |
2009 | Jenson Button | Brawn | Mercedes |
2010 | Sebastian Vettel | Red Bull | Renault |
2011 | Sebastian Vettel | Red Bull | Renault |
2012 | Sebastian Vettel | Red Bull | Renault |
2013 | Sebastian Vettel | Red Bull | Renault |
2014 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes |
2015 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes |
2016 | Nico Rosberg | Mercedes | Mercedes |
2017 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes |
2018 | Lewis Hamilton |
=========================================
Σε μαγνητοσκόπηση το grand prix της Κίνας στην ΕΡΤ
Βρισκόμαστε ήδη στον τρίτο αγώνα του Πρωταθλήματος Formula 1 2018 και ποιος θα φανταζόταν πριν από την αρχή της σεζόν ότι μετά τους δύο πρώτους γύρους σε Αυστραλία και Μπαχρέιν, το σκορ θα ήταν 2-0 υπέρ της Ferrari; Θα μπορέσει άραγε η Mercedes να κάνει το 2-1 στο Γκραν Πρι της Κίνας, σε μια πίστα όπου έχει να χάσει από το 2013; Ή ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα κάνει το χατ-τρικ, κάτι που θα του δώσει ένα σαφές προβάδισμα στη μάχη του φετινού τίτλου; Θα πρέπει να πάμε πίσω στο 1982 και τον Αλέν Προστ για να βρούμε τον τελευταίο οδηγό που κέρδισε τους δύο εναρκτήριους αγώνες και δεν στέφθηκε πρωταθλητής στο τέλος της χρονιάς.
Ο άγνωστος «Χ» της εξίσωσης παραμένει η Red Bull. Στις ελεύθερες δοκιμές του Μπαχρέιν έδειξε ότι, με ρυθμίσεις αγώνα, ήταν μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου αργότερη από τις Ferrari και Mercedes. Ωστόσο, μετά την εγκατάλειψη και των δύο μονοθεσίων της στους τρεις πρώτους γύρους του Γκραν Πρι δεν μπόρεσε να διαπιστώσει και στην πράξη την ταχύτητά της. Θα έχουν άραγε οι «Κόκκινοι Ταύροι» αυτή τη φορά, την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν τις αρετές τους χωρίς προβλήματα;
Μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται να υπάρξει και στη μάχη για τις μεσαίες θέσεις της κατάταξης. Έπειτα από την εκπληκτική της εμφάνιση στο Μπαχρέιν, τα μάτια όλων είναι στραμμένα στη Honda. Χάρη στην τέταρτη θέση του Πιέρ Γκασλί, η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε με την Toro Rosso, μέσα σε δύο μόλις αγώνες, τον καλύτερο τερματισμό της μετά την επιστροφή της στη Formula 1 το 2015 και τρία άκαρπα χρόνια συνεργασίας με τη McLaren. Το ενδιαφέρον του κοινού για να δει αν η Honda θα μπορέσει να επαναλάβει την ίδια καλή επίδοση και στη γρήγορη πίστα της Σαγκάης, θα είναι έντονο.
Η ανοδική φόρμα της Toro Rosso μαζί μ’ αυτήν της Haas αναμένεται να προκαλέσει πονοκεφάλους στις παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου, McLaren και Renault, η κάθε μία από τις οποίες θέλει να καθιερωθεί ως η «καλύτερη» μετά τις τρεις πρώτες δυνάμεις του χώρου.
Το Γκραν Πρι της Κίνας θα μεταδοθεί μαγνητοσκοπημένο την Κυριακή 15 Απριλίου 2018 και ώρα 16:10 από τις συχνότητες της ΕΡΤ2, της ΕΡΤHD και διαδικτυακά από το ert.gr. Στις 15:00 θα προηγηθεί η μαγνητοσκοπημένη μετάδοση των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου.
Στα μικρόφωνα, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου. Καλεσμένοι στο στούντιο, ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, γνωστός και ως «Ιαβέρης jr», καθώς και η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου, Πόπη Παπαμιχαήλ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Δείτε με ένα κλικ αν το όχημά σας είναι ανασφάλιστo
Ένας οδηγός που θα βοηθήσει πολλούς ιδιοκτήτες οχημάτων να διαπιστώσουν αν είναι ανασφάλιστα και να γλιτώσουν την ταλαιπωρία εκδόθηκε από το υπουργείο Μεταφορών. Ο Πληροφοριακός Οδηγός για τα ανασφάλιστα οχήματα έχει τη μορφή συχνών ερωτήσεων – απαντήσεων. Αφορά τους κατόχους οχημάτων, οι οποίοι έλαβαν ειδοποιητήρια ανασφάλιστου οχήματος κατά το διασταυρωτικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στις 06.06.2017. Όμως, αφορά και εκείνους που, ενώ δεν έλαβαν ειδοποιητήρια στο πλαίσιο της πρώτης διασταύρωσης, γνωρίζουν ότι εμπίπτουν σε μια από τις περιπτώσεις που αναφέρονται στον Οδηγό. Αυτοί, θα πρέπει να μεριμνήσουν, ώστε να μην εντοπιστούν ως ανασφάλιστα τα οχήματά τους κατά τους επόμενους διασταυρωτικούς ελέγχους και να πληρώσουν τσουχτερό πρόστιμο.
Ταυτόχρονα όμως, η ηλεκτρονική διασταύρωση που έγινε τον περασμέν Ιούνιο έλυσε πολλά προβλήματα αλλά κατέδειξε και μια σειρά αστοχιών που οφείλονται, τόσο σε εσωτερικές διοικητικές αδυναμίες -που ξεκινούν αρκετά χρόνια πριν–, όσο και στην κακή ενημέρωση ή αμέλεια των πολιτών.
Ένα μήνα μετά την έκδοση του συγκεκριμένου Πληροφοριακού Οδηγού, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων θα διενεργήσει την δεύτερη μεγάλη ηλεκτρονική διασταύρωση, σε ημερομηνία που δεν θα ανακοινωθεί εκ των προτέρων.
Κάθε χρόνο θα γίνονται τουλάχιστον δυο ηλεκτρονικές διασταυρώσεις σε ημερομηνίες που επίσης δεν θα ανακοινώνονται εκ των προτέρων.
Ταυτόχρονα όμως, η ηλεκτρονική διασταύρωση που έγινε τον περασμέν Ιούνιο έλυσε πολλά προβλήματα αλλά κατέδειξε και μια σειρά αστοχιών που οφείλονται, τόσο σε εσωτερικές διοικητικές αδυναμίες -που ξεκινούν αρκετά χρόνια πριν–, όσο και στην κακή ενημέρωση ή αμέλεια των πολιτών.
Ένα μήνα μετά την έκδοση του συγκεκριμένου Πληροφοριακού Οδηγού, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων θα διενεργήσει την δεύτερη μεγάλη ηλεκτρονική διασταύρωση, σε ημερομηνία που δεν θα ανακοινωθεί εκ των προτέρων.
Κάθε χρόνο θα γίνονται τουλάχιστον δυο ηλεκτρονικές διασταυρώσεις σε ημερομηνίες που επίσης δεν θα ανακοινώνονται εκ των προτέρων.
Τι αφορούν οι οδηγίες για τα ανασφάλιστα οχήματα
Οι οδηγίες αφορούν τα οχήματα που είναι σε ακινησία, την οριστική διαγραφή από το Μητρώο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, την μεταβίβαση οχήματος, την κλοπή οχήματος, την ανακύκλωση οχήματος, την μετεγκατάσταση του ιδιοκτήτη στο εξωτερικό, την εξαγωγή οχήματος στο εξωτερικό, κ.α.
Οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για τα οχήματα που εμφανίζονται στο όνομά τους, από το site της ΑΑΔΕ (www.aade.gr). Πηγαίνετε στην κατηγορία: Υπηρεσίες για Πολίτες και στη συνέχεια πατάτε την επιλογή: Τέλη Κυκλοφορίας. Μπαίνετε στη σελίδα: Τέλη Κυκλοφορίας με κωδικούς TAXISnet. Επιλέγετε: Είσοδος στην Εφαρμογή , συνδέεστε με τους προσωπικούς τους κωδικούς. Από τον εμφανιζόμενο πίνακα: Κατάσταση οχημάτων και ειδοποιήσεις τελών κυκλοφορίας, επιλέγετε Κατάσταση Οχημάτων.
Οι οδηγίες αφορούν τα οχήματα που είναι σε ακινησία, την οριστική διαγραφή από το Μητρώο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, την μεταβίβαση οχήματος, την κλοπή οχήματος, την ανακύκλωση οχήματος, την μετεγκατάσταση του ιδιοκτήτη στο εξωτερικό, την εξαγωγή οχήματος στο εξωτερικό, κ.α.
Οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για τα οχήματα που εμφανίζονται στο όνομά τους, από το site της ΑΑΔΕ (www.aade.gr). Πηγαίνετε στην κατηγορία: Υπηρεσίες για Πολίτες και στη συνέχεια πατάτε την επιλογή: Τέλη Κυκλοφορίας. Μπαίνετε στη σελίδα: Τέλη Κυκλοφορίας με κωδικούς TAXISnet. Επιλέγετε: Είσοδος στην Εφαρμογή , συνδέεστε με τους προσωπικούς τους κωδικούς. Από τον εμφανιζόμενο πίνακα: Κατάσταση οχημάτων και ειδοποιήσεις τελών κυκλοφορίας, επιλέγετε Κατάσταση Οχημάτων.
Που μπορείτε να δείτε αν το όχημά σας είναι ασφαλισμένο ή ανασφάλιστο
Το Κέντρο Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων, το οποίο συγκεντρώνει σύμφωνα με το νόμο τα στοιχεία των ασφαλισμένων οχημάτων στη χώρα μας, έχει δημιουργήσει ηλεκτρονική εφαρμογή www.hic.gr που δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα να ελέγξουν άμεσα και εύκολα αν το όχημά τους είναι ασφαλισμένο.
Μέσω αυτής της εφαρμογής www.hic.gr οι πολίτες μπορούν να διαπιστώσουν εάν εμφανίζονται ασφαλισμένοι και να προβούν έγκαιρα σε διορθώσεις τυχόν λαθών στα στοιχεία τους, επικοινωνώντας με την ασφαλιστική τους εταιρία.
=================================================================
Αναλυτικά το πρόγραμμα Formula 1 "2018-19"
25 Μαρτίου: Αυστραλία – Μελβούρνη
8 Απριλίου: Μπαχρέιν – Σακχίρ
15 Απριλίου: Κίνα – Σαγκάη
29 Απριλίου: Αζερμπαϊτζάν – Μπακού
13 Μαΐου: Ισπανία – Βαρκελώνη
27 Μαΐου: Μονακό – Μονακό
10 Ιουνίου: Καναδάς – Μόντρεαλ
24 Ιουνίου: Γαλλία – Λε Καστελέ
1 Ιουλίου: Αυστρία – Σπίλμπεργκ
8 Ιουλίου: Μ. Βρετανία – Σίλβερστοουν
22 Ιουλίου: Γερμανία – Χόκενχαϊμ
29 Ιουλίου: Ουγγαρία – Βουδαπέστη
26 Αυγούστου: Βέλγιο – Σπα
2 Σεπτεμβρίου: Ιταλία – Μόντσα
16 Σεπτεμβρίου: Σιγκαπούρη - Μαρίνα Μπέι
30 Σεπτεμβρίου: Ρωσία – Σότσι
7 Οκτωβρίου: Ιαπωνία – Σουζούκα
21 Οκτωβρίου: ΗΠΑ – Ώστιν
28 Οκτωβρίου: Μεξικό - Μέξικο Σίτι
11 Νοεμβρίου: Βραζιλία – Ιντερλάγκος
25 Νοεμβρίου: Άμπου Ντάμπι - Γιας Μαρίνα
=================================================================
Τυχερός στην ατυχία του αποδείχθηκε ο Scott Dixon, που κατάφερε να φύγει περπατώντας μετά από ένα τρομακτικό ατύχημα που προκάλεσε τη διακοπή του θρυλικού αγώνα των 500 Μιλίων της Ινδιανάπολης. Όλα ξεκίνησαν από το λάθος του Ray Howard στην πρώτη στροφή του Brickyard, που είχε ως αποτέλεσμα το μονοθέσιό του να χτυπήσει στις μπαριέρες. Καθώς επέστρεψε ανεξέλεγκτο στην οβάλ διαδρομή, βρέθηκε στο δρόμο του pole man του φετινού αγώνα.
Ο Dixon δεν πρόλαβε να τον αποφύγει και η μεταξύ τους σύγκρουση ήταν σφοδρή αφού η μέση ωριαία ταχύτητα σε αυτόν τον αγώνα είναι αρκετά πάνω από τα 350 χιλιόμετρα την ώρα. Το μονοθέσιο του νικητή του 2008 απογειώθηκε και στη συνέχεια χτύπησε πάνω στον προστατευτικό φράκτη και τις μπαριέρες SAFER.
Παρότι κυριολεκτικά διαλύθηκε, ο Dixon κατάφερε να βγει από ότι απέμεινε από αυτό, χωρίς βοήθεια. Για προληπτικούς λόγους μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας της Ινδιανάπολης όπου αποδείχθηκε πως δεν είχε κάποιο τραυματισμό.
«Χαίρομαι που όλοι είναι καλά. Ήταν σίγουρα μία τρελή πτήση. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Dallara και όλους τους εμπλεκόμενους για τα επίπεδα ασφαλείας που έχουμε σήμερα», είπε ο Dixon.
Δείτε το τρομακτικό ατύχημα του 61 γύρου, σε ένα σημείο όπου την πρωτοπορία είχε ο Fernando Alonso!
Το Κέντρο Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων, το οποίο συγκεντρώνει σύμφωνα με το νόμο τα στοιχεία των ασφαλισμένων οχημάτων στη χώρα μας, έχει δημιουργήσει ηλεκτρονική εφαρμογή www.hic.gr που δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα να ελέγξουν άμεσα και εύκολα αν το όχημά τους είναι ασφαλισμένο.
Μέσω αυτής της εφαρμογής www.hic.gr οι πολίτες μπορούν να διαπιστώσουν εάν εμφανίζονται ασφαλισμένοι και να προβούν έγκαιρα σε διορθώσεις τυχόν λαθών στα στοιχεία τους, επικοινωνώντας με την ασφαλιστική τους εταιρία.
=================================================================
Αναλυτικά το πρόγραμμα Formula 1 "2018-19"25 Μαρτίου: Αυστραλία – Μελβούρνη
8 Απριλίου: Μπαχρέιν – Σακχίρ
15 Απριλίου: Κίνα – Σαγκάη
29 Απριλίου: Αζερμπαϊτζάν – Μπακού
13 Μαΐου: Ισπανία – Βαρκελώνη
27 Μαΐου: Μονακό – Μονακό
10 Ιουνίου: Καναδάς – Μόντρεαλ
24 Ιουνίου: Γαλλία – Λε Καστελέ
1 Ιουλίου: Αυστρία – Σπίλμπεργκ
8 Ιουλίου: Μ. Βρετανία – Σίλβερστοουν
22 Ιουλίου: Γερμανία – Χόκενχαϊμ
29 Ιουλίου: Ουγγαρία – Βουδαπέστη
26 Αυγούστου: Βέλγιο – Σπα
2 Σεπτεμβρίου: Ιταλία – Μόντσα
16 Σεπτεμβρίου: Σιγκαπούρη - Μαρίνα Μπέι
30 Σεπτεμβρίου: Ρωσία – Σότσι
7 Οκτωβρίου: Ιαπωνία – Σουζούκα
21 Οκτωβρίου: ΗΠΑ – Ώστιν
28 Οκτωβρίου: Μεξικό - Μέξικο Σίτι
11 Νοεμβρίου: Βραζιλία – Ιντερλάγκος
25 Νοεμβρίου: Άμπου Ντάμπι - Γιας Μαρίνα
=================================================================
Τυχερός στην ατυχία του αποδείχθηκε ο Scott Dixon, που κατάφερε να φύγει περπατώντας μετά από ένα τρομακτικό ατύχημα που προκάλεσε τη διακοπή του θρυλικού αγώνα των 500 Μιλίων της Ινδιανάπολης. Όλα ξεκίνησαν από το λάθος του Ray Howard στην πρώτη στροφή του Brickyard, που είχε ως αποτέλεσμα το μονοθέσιό του να χτυπήσει στις μπαριέρες. Καθώς επέστρεψε ανεξέλεγκτο στην οβάλ διαδρομή, βρέθηκε στο δρόμο του pole man του φετινού αγώνα.
Ο Dixon δεν πρόλαβε να τον αποφύγει και η μεταξύ τους σύγκρουση ήταν σφοδρή αφού η μέση ωριαία ταχύτητα σε αυτόν τον αγώνα είναι αρκετά πάνω από τα 350 χιλιόμετρα την ώρα. Το μονοθέσιο του νικητή του 2008 απογειώθηκε και στη συνέχεια χτύπησε πάνω στον προστατευτικό φράκτη και τις μπαριέρες SAFER.
Παρότι κυριολεκτικά διαλύθηκε, ο Dixon κατάφερε να βγει από ότι απέμεινε από αυτό, χωρίς βοήθεια. Για προληπτικούς λόγους μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας της Ινδιανάπολης όπου αποδείχθηκε πως δεν είχε κάποιο τραυματισμό.
Δείτε το τρομακτικό ατύχημα του 61 γύρου, σε ένα σημείο όπου την πρωτοπορία είχε ο Fernando Alonso!
-------------------------------------------------------
Έρευνα: Που κατασκευάζεται το αυτοκίνητό σας
Η κάθε μάρκα διατηρεί διάφορες μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων ανά τον κόσμο.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε στοιχεία που αφορούν τη χώρα προέλευσης των μοντέλων
που διατίθενται στην ελληνική αγορά.
Επιμέλεια: Κώστας Φούζας
Αlfa RomeoΜiTo, Giulietta, Giulia, Stelvio: Ιταλία
AudiA1, Βέλγιο
Α3 HA/SB, Γερμανία
Α3 CB/SD, Ουγγαρία
Α4, A5, A6, A7, A8, R8: Γερμανία
TT, Ουγγαρία
Q2, Γερμανία
Q3, Ισπανία
Q5, Μεξικό
Q7, Σλοβακία
Bentley, Μεγάλη Βρετανία
ΒΜWΣειρά 1, Σειρά 2, Σειρά 3, Σειρά 4, Σειρά 5, Σειρά 6, Σειρά 7: Γερμανία
Χ1, Γερμανία
Χ3, Χ4, Χ5, Χ6: ΗΠΑ
i models, Γερμανία
Citroen
C1, Tσεχία
C3, C4 Picasso, Berlingo: Ισπανία
C4, C5, C6: Γαλλία
DS, Γαλλία
Νemo: Τουρκία
DaciaDuster, Sandero, Sandero Stepway, Logan: Ρουμανία
Ferrari, Ιταλία
Fiat500, Πολωνία
500L, Σερβία
500Χ, Ιταλία
124 Spider, Ιαπωνία
Panda, Ιταλία
Punto, Ιταλία
Τipo, Toυρκία
Doblo, Τουρκία
Qubo, Toυρκία
Abarth 595, Πολωνία
Αbarth 124 Spider, Ιαπωνία
FordKa+, Iνδία
Εcosport, Βραζιλια
Fiesta, Γερμανία + Ισπανία
Focus, Γερμανία + Ισπανία
C-Max, Mondeo: Γερμανία
S-Max, Kuga: Βέλγιο
Ηyundaii10, i20: Τουρκία
i30: Tσεχία
Τucson: Τσεχία
Jaguar & Land Rover: Μεγάλη Βρετανία
ΚiaPicanto, Ν. Κορέα
Rio, Cee’d, Sportage: Σλοβακία
JeepCherokee, Grand Cherokee, Compass: HΠΑ
Renegade, Ιταλία
Lamborghini, Iταλία
Lexus, Ιαπωνία
Μercedes & smartA, B, GLA, S, E, C-Coupe, C-Cabrio, GLC, AMG models: Γερμανία
GLE, GLS: ΗΠΑ
CLA: Ουγγαρία
C Sedan: Νότια Αφρική
G-Class: Αυστρία
smart fortwo coupe, smart fortwo cabrio: Γαλλία
smart forfour: Σλοβενία
ΜΙΝΙHatch (F56), Αγγλία + Ολλανδία
5door (F55), Αγγλία
Countryman (F60), Ολλανδία
Clubman (F54), Ολλανδία
Μitsubishi
ΑSX, Ιαπωνία
SPACESTAR, Ταϋλάνδη
L200, Ταϊλάνδη
LANCER, Ιαπωνία
Nissan
Nέο Micra, Γαλλία
Juke, Αγγλία
Pulsar, Ισπανά
Qashqai, Αγγλία
X-Trail, Ιαπωνία
GT-R, Ιαπωνία
370Ζ, Ιαπωνία
Navara, Ισπανία
Evalia, NV200, Ισπανία
NV400, Γαλλία
NV300, Γαλλία
Honda
JAZZ , Ιαπωνία
CIVIC, Αγγλία
C-RV, Aγγλία
H-RV, Μεξικό
RenaultTwingo, Σλοβενία
Οικογένεια Clio: Γαλλία, Τουρκία
Captur, Ισπανία
Megane, Ισπανία
Kadjar, Ισπανία
Scenic, Γαλλία
SEATMii, Tσεχία
Ateca, Σλοβακία
Leon, Ibiza, Toledo, Alhabra: Iσπανία
SkodaCitigo, Σλοβακία
Fabia, Rapid, Octavia: Τσεχία
Superb, Yeti, Kodiaq: Τσεχία
SubaruForester, Outback, XV, Levorg, WRX STI, BRZ: Iαπωνία
SsangYongTivoli, XLV, Rexton, Actyon Sports, Korando, Rodius: N.Koρέα
SuzukiCelerio, Tαϊλάνδη
Ignis, Ιαπωνία
Νέο Swift, Ιαπωνία
Βaleno, Ινδία
SX4 S-Cross, Ουγγαρία
Vitara, Ουγγαρία,
Jimny, Ιαπωνία
ToyotaAygo, Tσεχία
Υaris, Βέλγιο
Auris, Mεγάλη Βρετανία + Τουρκία
Corolla, Hilux: Νότια Αφρική
Prius, RAV4, Land Cruiser: Ιαπωνία
C-HR: Τουρκία
ΟpelAstra Sedan: ΠολωνίαCorsa, Mokka: Ισπανία
ADAM, Insignia, Zafira: Γερμανία
Αstra, Vivaro: Αγγλία
Peugeot
108, Tσεχία
308, 3008, 407, 5008: Γαλλία
208, Ισπανία
Porsche, Γερμανία
VWUp! : Σλοβακία
Polo : Ισπανία
Golf: Γερμανία
Golf Sportsvan : Γερμανία
Golf Variant : Γερμανία
Beetle: Μεξικό
Scirocco : Πορτογαλία
Touran: Γερμανία
Tiguan: Γερμανία
Passat: Γερμανία
Sharan : Πορτογαλία
Touareg:Σλοβακία
Volvo
V40, V40 CC, S60, V60: Βέλγιο
S90, XC90, XC60, V90 CC: Σουηδια
Α3 HA/SB, Γερμανία
Α3 CB/SD, Ουγγαρία
Α4, A5, A6, A7, A8, R8: Γερμανία
TT, Ουγγαρία
Q2, Γερμανία
Q3, Ισπανία
Q5, Μεξικό
Q7, Σλοβακία
Χ1, Γερμανία
Χ3, Χ4, Χ5, Χ6: ΗΠΑ
i models, Γερμανία
C1, Tσεχία
C3, C4 Picasso, Berlingo: Ισπανία
C4, C5, C6: Γαλλία
DS, Γαλλία
Νemo: Τουρκία
500L, Σερβία
500Χ, Ιταλία
124 Spider, Ιαπωνία
Panda, Ιταλία
Punto, Ιταλία
Τipo, Toυρκία
Doblo, Τουρκία
Qubo, Toυρκία
Abarth 595, Πολωνία
Αbarth 124 Spider, Ιαπωνία
Εcosport, Βραζιλια
Fiesta, Γερμανία + Ισπανία
Focus, Γερμανία + Ισπανία
C-Max, Mondeo: Γερμανία
S-Max, Kuga: Βέλγιο
i30: Tσεχία
Τucson: Τσεχία
Rio, Cee’d, Sportage: Σλοβακία
Renegade, Ιταλία
Μercedes & smartA, B, GLA, S, E, C-Coupe, C-Cabrio, GLC, AMG models: Γερμανία
GLE, GLS: ΗΠΑ
CLA: Ουγγαρία
C Sedan: Νότια Αφρική
G-Class: Αυστρία
smart fortwo coupe, smart fortwo cabrio: Γαλλία
smart forfour: Σλοβενία
5door (F55), Αγγλία
Countryman (F60), Ολλανδία
Clubman (F54), Ολλανδία
ΑSX, Ιαπωνία
SPACESTAR, Ταϋλάνδη
L200, Ταϊλάνδη
LANCER, Ιαπωνία
Nέο Micra, Γαλλία
Juke, Αγγλία
Pulsar, Ισπανά
Qashqai, Αγγλία
X-Trail, Ιαπωνία
GT-R, Ιαπωνία
370Ζ, Ιαπωνία
Navara, Ισπανία
Evalia, NV200, Ισπανία
NV400, Γαλλία
NV300, Γαλλία
JAZZ , Ιαπωνία
CIVIC, Αγγλία
C-RV, Aγγλία
H-RV, Μεξικό
Οικογένεια Clio: Γαλλία, Τουρκία
Captur, Ισπανία
Megane, Ισπανία
Kadjar, Ισπανία
Scenic, Γαλλία
Ateca, Σλοβακία
Leon, Ibiza, Toledo, Alhabra: Iσπανία
Fabia, Rapid, Octavia: Τσεχία
Superb, Yeti, Kodiaq: Τσεχία
Ignis, Ιαπωνία
Νέο Swift, Ιαπωνία
Βaleno, Ινδία
SX4 S-Cross, Ουγγαρία
Vitara, Ουγγαρία,
Jimny, Ιαπωνία
Υaris, Βέλγιο
Auris, Mεγάλη Βρετανία + Τουρκία
Corolla, Hilux: Νότια Αφρική
Prius, RAV4, Land Cruiser: Ιαπωνία
C-HR: Τουρκία
ADAM, Insignia, Zafira: Γερμανία
Αstra, Vivaro: Αγγλία
108, Tσεχία
308, 3008, 407, 5008: Γαλλία
208, Ισπανία
Polo : Ισπανία
Golf: Γερμανία
Golf Sportsvan : Γερμανία
Golf Variant : Γερμανία
Beetle: Μεξικό
Scirocco : Πορτογαλία
Touran: Γερμανία
Tiguan: Γερμανία
Passat: Γερμανία
Sharan : Πορτογαλία
Touareg:Σλοβακία
Volvo
V40, V40 CC, S60, V60: Βέλγιο
S90, XC90, XC60, V90 CC: Σουηδια
------------------------------------------------------------------------------
ΕΝΑ ΜΗΝ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΔΟΚΙΜΕΣ Formula 1: Οι ομάδες και οι οδηγοί για το νέο πρωτάθλημα του 2017
Τον Φεβρουάριο ξεκινούν οι δοκιμές για το νέο πρωτάθλημα της Formula 1 και μετά την αποχώρηση της Manor, συμπληρώθηκε η λίστα των ομάδων και των οδηγών για τη νέα σεζόν.
Βεβαίως η μεγαλύτερη αλλαγή, έχει να κάνει με τον Νίκο Ρόσμπεργκ που αποχώρησε από την Formula 1 ως Πρωταθλητής!
Αναλυτικά οι ομάδες και οι οδηγοί για το πρωτάθλημα του 2017:
Mercedes
- Λιούις Χάμιλτον
- Βαλτέρι Μπότας
Ferrari
- Σεμπάστιαν Φέτελ
- Κίμι Ραϊκόνεν
Red Bull
- Ντάνιελ Ρικιάρντο
- Μαξ Φερστάπεν
Williams
- Φελίπε Μάσα
- Λανς Στρολ
McLaren
- Φερνάντο Αλόνσο
- Στόφελ Φαντόρν
Renault
- Νίκο Χούλκενμπεργκ
- Τζόλιον Πάλμερ
Force India
- Σέρχιο Πέρεζ
- Εστεμπάν Οκόν
Haas
- Ρομάν Γκροζάν
- Κέβιν Μάγκνουσεν
Toro Rosso
- Κάρλος Σάινθ
- Ντανιίλ Κβιάτ
Sauber
- Μάρκους Έρικσον
- Πασκάλ Βερλάιν
Το πρόγραμμα της F1 για το 2017
Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ανακοίνωσε το πρόγραμμα της επόμενης σεζόν για τη Formula 1, με το καλεντάρι να εξακολουθεί να περιλαμβάνει 21 αγώνες.
Το πρόγραμμα είναι προσωρινό, όπως υπογράμμισε η FIA, καθώς ακόμα δεν έχει δοθεί η τελική έγκριση. Το πρωτάθλημα του 2017 θα κάνει πρεμιέρα στην Αυστραλία, στις 26 Μαρτίου, με την καρό σημαία να πέφτει στο Άμπου Ντάμπι στις 26 Νοεμβρίου.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι το Grand Prix της Γερμανίας περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα, παρότι δεν έχει υπογραφεί το συμβόλαιο συμμετοχής στην πίστα του Hockenheim. Επίσης, την επιβεβαίωση αναμένουν τα GP του Καναδά και της Βραζιλίας.
Σε σχέση με το εφετινό πρόγραμμα, το 2017 θα αλλάξουν θέσεις τα GP της Κίνας και του Μπαχρέιν, όπως και αυτά της Μαλαισίας και της Σινγκαπούρης. Ο δυσκολότερος μήνας για οδηγούς και μηχανικούς είναι ο Ιούλιος, καθώς πρέπει να ταξιδέψουν σε τέσσερις διαφορετικές χώρες για ισάριθμους αγώνες.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του 2017:
26 Μαρτίου – Αυστραλία (Melbourne)
9 Απριλίου – Κίνα (Shanghai)
16 Απριλίου – Μπαχρέιν (Bahrain)
30 Απριλίου – Ρωσία (Sochi)
14 Μαΐου– Ισπανία (Barcelona)
28 Μαΐου – Μονακό (Monte Carlo)
11 Ιουνίου – Καναδάς (Montreal)*
18 Ιουνίου – Αζερμπαϊτζάν (Baku)
2 Ιουλίου – Αυστρία (Spielberg)
9 Ιουλίου – Μεγάλη Βρετανία (Silverstone)
23 Ιουλίου – Ουγγαρία (Budapest)
30 Ιουλίου – Γερμανία (Hockenheim)*
27 Αυγούστου – Βέλγιο (Spa-Francorchamps)
3 Σεπτεμβρίου – Ιταλία (Monza)
17 Σεπτεμβρίου – Μαλαισία (Sepang)
1 Οκτωβρίου - Σιγκαπούρη (Singapore)
8 Οκτωβρίου – Ιαπωνία (Suzuka)
22 Οκτωβρίου – ΗΠΑ (Austin)
5 Νοεμβρίου – Μεξικό (Mexico City)
12 Νοεμβρίου – Βραζιλία (Sao Paulo)*
26 Νοεμβρίου – Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Abu Dhabi)
9 Απριλίου – Κίνα (Shanghai)
16 Απριλίου – Μπαχρέιν (Bahrain)
30 Απριλίου – Ρωσία (Sochi)
14 Μαΐου– Ισπανία (Barcelona)
28 Μαΐου – Μονακό (Monte Carlo)
11 Ιουνίου – Καναδάς (Montreal)*
18 Ιουνίου – Αζερμπαϊτζάν (Baku)
2 Ιουλίου – Αυστρία (Spielberg)
9 Ιουλίου – Μεγάλη Βρετανία (Silverstone)
23 Ιουλίου – Ουγγαρία (Budapest)
30 Ιουλίου – Γερμανία (Hockenheim)*
27 Αυγούστου – Βέλγιο (Spa-Francorchamps)
3 Σεπτεμβρίου – Ιταλία (Monza)
17 Σεπτεμβρίου – Μαλαισία (Sepang)
1 Οκτωβρίου - Σιγκαπούρη (Singapore)
8 Οκτωβρίου – Ιαπωνία (Suzuka)
22 Οκτωβρίου – ΗΠΑ (Austin)
5 Νοεμβρίου – Μεξικό (Mexico City)
12 Νοεμβρίου – Βραζιλία (Sao Paulo)*
26 Νοεμβρίου – Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Abu Dhabi)
* Εκκρεμεί επιβεβαίωση
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Ένας Ελληνικός δρόμος στους 22 πιο επικίνδυνους του κόσμουΈνας Ελληνικός δρόμος είναι ανάμεσα στους 22 πιο επικίνδυνους δρόμους στον κόσμο, σύμφωνα με έναν νέο διαδραστικό χάρτη που αποκαλύπτει τα σημεία του πλανήτη όπου το να οδηγείς είναι εξαιρετικά επικίνδυνο «σπορ».
Πρόκειται για την επαρχιακή οδό που ενώνει τα χωριά Πατιόπουλο και
Περδικάκι, στην Αιτωλοακαρνανία,που βρέθηκε ανάμεσα στους 22 πιο επικίνδυνους δρόμους με βάση την περυσινή έκθεση για την οδική ασφάλεια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας αλλά και με άλλες πηγές.
Ο κατάλογος καταρτίστηκε από την βρετανική εταιρεία Driving Experiences που
έλαβε υπόψη διάφορες παραμέτρους, όπως την κατάσταση του οδοστρώματος, το αν υπάρχουν προστατευτικές μπάρες αλλά και τον αριθμό των ανθρώπων που έχουν χάσει τη ζωή τους στο συγκεκριμένο δρόμο.
Με κλίμακα από 1 ως το 10, ο πιο επικίνδυνος δρόμος του κόσμου, είναι,
όπως γράφει η Daily Mail, ο δρόμος North Yungas στη Βολιβία, ο οποίος είναι παγκοσμίως γνωστός ως «δρόμος του θανάτου». Έχει βαθμολογηθεί με 10/10 και χαρακτηρίζεται ως ο απόλυτος δρόμος προς την Κόλαση.
Δεύτερος πιο επικίνδυνος είναι ο δρόμος των 12 χιλιομέτρων που διασχίζει το εθνικό πάρκο Fairy Meadows στο Πακιστάν.
Στον κατάλογο είναι επίσης ο παναμερικανικός αυτοκινητόδρομος των 48.000
χιλιομέτρων που ενώνει την Αλάσκα με τη Νότια Αμερική, ο διασιβηριανός αυτοκινητόδρομος στη Ρωσία, η λεωφόρος Commonwealth στις Φιλιπίνες, ο δρόμος του φαραγγιού Skippers στη Νέα Ζηλανδία και ο «Αυτοκινητόδρομος του Θανάτου» (Rodovia de Morte) στη Βραζιλία.
Ο Ελληνικός «δρόμος του θανάτου» βαθμολογήθηκε με 6/10 στο Fear Factor και περιγράφεται ως ένας δρόμος με «ελάχιστη πρόσφυση εξαιτίας χαλαρού
οδοστρώματος» και «τεράστιες λακκούβες».
Αναφέρεται επίσης ότι είναι εξαιρετικά στενός σε σημεία επικίνδυνα για πτώση, χωρίς προστατευτικές μπάρες και χωρίς σήμανση.
Ο ίδιος Ελληνικός δρόμος είχε πάρει θέση ανάμεσα στους 10 πιο επικίνδυνους δρόμους και στον κατάλογο του διεθνούς Οργανισμού Για Ασφαλές Ταξίδι.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΑΦΟΙ Ο.Ε. |
Λ.ΑΜΦΙΘΕΑΣ 154 Π. ΦΑΛΗΡΟ 210 9847596 9826789 arvanitakimaria@hotmail.com |
ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΑΦΟΙ Ο.Ε. - Μεταχειρισμένα στο Autotriti
Κριτήρια: | ||
Επιλέχθηκαν 7 αγγελίες |
| ||||
|
| ||||
|
| ||||
|
| ||||
|
| ||||
|
| ||||
|
| ||||
|
10 εντολές οικονομικής οδήγησης
|
Μέτρηση κατανάλωσης καυσίμου |
Ημερομηνία: 11/04/2013 17:29:50 |
|
Το αγωνιστικό πρόγραμμα της F1 για το 2013
Αναλυτικά το πρόγραμμα
1.Αυστραλία «Albert Park» 15-17 Μαρτίου
2. Μαλαισία (Sepang) 22-24 Μαρτίου
3. Κίνα (Shanghai) 12-14 Απριλίου
4. Μπαχρέιν (BIC) 19-21 Απριλίου
5. Ισπανία (Catalunya) 10-12 Μαΐου
6. Μονακό (Monaco) 23-26 Μαΐου
7. Καναδάς (Gilles Villeneuve) 7-9 Ιουνίου
8. Βρετανία (Silverstone) 28-30 Ιουνίου
9. Γερμανία (Nürburgring) 5-7 Ιουλίου
------------------------------------------
2. Μαλαισία (Sepang) 22-24 Μαρτίου
3. Κίνα (Shanghai) 12-14 Απριλίου
4. Μπαχρέιν (BIC) 19-21 Απριλίου
5. Ισπανία (Catalunya) 10-12 Μαΐου
6. Μονακό (Monaco) 23-26 Μαΐου
7. Καναδάς (Gilles Villeneuve) 7-9 Ιουνίου
8. Βρετανία (Silverstone) 28-30 Ιουνίου
9. Γερμανία (Nürburgring) 5-7 Ιουλίου
------------------------------------------
10. Ουγγαρία (Hungaroring) 26-28 Ιουλίου
11. Βέλγιο (Spa) 23-25 Αυγούστου
12. Ιταλία (Monza) 6-8 Σεπτεμβρίου
13. Σιγκαπούρη (Singapore) 20-22 Σεπτεμβρίου
14. Κορέα (KIC) 4-6 Οκτωβρίου
15. Ιαπωνία (Suzuka) 11-13 Οκτωβρίου
16. Ινδία (Δελχί) 25-27 Οκτωβρίου
17. Αμπού Ντάμπι (Yas Marina) 1-3 Νοεμβρίου
18. ΗΠΑ (Austin) 15-17 Νοεμβρίου
19. Βραζιλία (Interlagos) 22-24 Νοεμβρίου
12. Ιταλία (Monza) 6-8 Σεπτεμβρίου
13. Σιγκαπούρη (Singapore) 20-22 Σεπτεμβρίου
14. Κορέα (KIC) 4-6 Οκτωβρίου
15. Ιαπωνία (Suzuka) 11-13 Οκτωβρίου
16. Ινδία (Δελχί) 25-27 Οκτωβρίου
17. Αμπού Ντάμπι (Yas Marina) 1-3 Νοεμβρίου
18. ΗΠΑ (Austin) 15-17 Νοεμβρίου
19. Βραζιλία (Interlagos) 22-24 Νοεμβρίου